Ne söylemeli nasıl anlatmalı bilemedim! Mutlu olmam için var benim güzel nedenlerim. Onlar dünyamı nurlandıran ciğerparelerim. Dünyamızı mis eyler evladın cennet kokusu.
Gözlerimden sakındığım evlatlarım var benim. Üzülünce onlar, o zaman yüreğim har benim. Kocaman alemde onlarsız bu dünyam dar benim. Dünyamızı pus eyler evladın hasret korkusu.
Ahrette sürurdur her evlat annebabasına. Kah acı kah tatlı meyve olur bu dünyasına. Hem gecesefası, hem benzer gündüzsefasına. Dünyamızı süs eyler evladın ismet tortusu.
Damla damla mutluluk olarak yağan yağmurum. Evladının cennet kokusundan kalırsan mahrum. Sanırsın ki yolun sonunda bekliyor uçurum. Dünyamızı yas eyler evladın hicret yolcusu.
Karşılıksız sevmenin bu dünyadaki tek adı, Rabbim nasip etsin her insana bu güzel tadı, Hanesi pür neşeyle dolar olursa evladı. Dünyası sisli olur evlattan kısmet yoksunu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVLAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVLAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ediyorum.
Esen kalın.