Bir gün dalmıştım derin bir düşünceye, Sanki yaşıyordum geceden geceyi. Dalmıştım yine nicelerden niceye, Bir an hatırladım sizin o bahçeyi.
Yürüyordun incecik bir hıyâbandan. Gidiyordun sanki küs bir insan gibi. Yavaş yavaş gözümden kayboluyordun, Çırpındım ben kanadı kırık kuş gibi.
Şâd olduğunu söylüyordu gözlerin. O şehlâ gözlerin gülüyordu sanki. Refakât istedim ah kabul etmedin. Gittiğin o târikten dönmedin geri.
Bekledim penceremde senin dönmeni. İstemez miyim dönüp gelmeni bana. Çok bekledim gittiğin o hıyabanı, Yalvarırım sevgilim üzme dön bana.
Baktım geri buraya dönmüyorsun sen, Kalktım yerimden düştüm o hıyâbana. Koştum koştum ah, senin arkansıra ben. Bulamadım seni yoktun ortalarda.
Çaresiz oturdum bahçe duvarına Yine derin derin tahâyyüle daldım. Gördüm tebessümle koşuyordun bana Ama sana kavuşamadan uyandım.
H.D.S.
Hıyâban :iki tarafı ağaçlı yol. Şad : neşeli, sevinçli, mutlu. Şehla : çirkin görünüşlü olmayan, kusurlu sayılmayacak ölçüde hafif şaşı olan (göz). Refakat : birlikte bulunma, birlikte gitme, eşlik etme. Tarik :yol
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SADECE HAYAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SADECE HAYAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.