(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHZUN OLMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHZUN OLMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine başucu dörtlükleri dökülmüş nadide sayfanıza...
"Bir dava eri ki Süphan’dır virdi Sel vursa sarsılmaz sinede yurdu Her derdin dârıdır pişmenin ardı Olmayı bilirsen düzelir dünya/n"
Allah'ı hulusi kalple zikreden erler yine Yaratıcının yardımıyla top atılsa devrilmezler... bilene sabırla pişen koruk üzüm olur ve onu bekler.
"Ölümden nasihat, tarihten ibret Almayı bilirsen düzelir dünya/n...M.A"
Ne güzel söylemiş üstat Mehmet Akif; "Tarihi tekerrür diye tarif ediyorlar hiç ibret alınsa tekerrür mü ederdi..."
Her sıkıştığında insanın başucundan alıp okuması gereken ibretlik dörtlüklerle mücehhez çok müstesna dörtlüklerdi. tebrikleri sonsuz. selam ve saygılar sunuyorum...
İnsan düzelirse, dünya düzelir. Habil ile Kabil'den beri bir tezat içinde yaşayan insanlık kıyamete kadar bu kargaşayı yaşayacak. Nihayet Rabbin dilediği ân gelip çatınca herşey dümdüz olacak... Kâinat da insanlık da.... Kalemini özlemişim Mecit Bey Kardeşim. Uzun zamandır siteye girdiğim yoktu. Bugün bir tur atayım dedim. İyi ki gelmişim. Var olasın. Muhabbetle...
Gerçekten insan bir ah çekiyor içten içe üstadım .. Doğru ve doğruluktan yana bir insan olabilmek her şeyin başı aslında bu hayattaa..Bu hayata gerçekten önem veriyorsak her yaptığımız yanlışın bizim hayatımızda başka yanlışlara yol açacağını kavrayabiliyorsak hatta yaptığımız bu yanlışların toplamının inancımızz gereği sonraki hayatımızı da etkileyeceğini anlayabiliyorsak doğru yoldayız demektir. Bu hayata verdiğimiz önemin aslı da bu olmalıdır. Yani sonraki hayatımız.
Bütün kalbimle tebrik ediyorum Günümün şiiri Saygılar
Bu arada " Kalemin form düşüklüğü" dediğiniz tevazu buyurduğunuz şiir, latife etsek de; Söyleşi dili güzel. Has şiir Sağlam şiir Manidar şiir Didaktik şiir Kinaye dilini gizli kullanmış.
Her kıta birbirinden güzel ama kulağıma küpe olacak mısralar var ki çok güzeldi.
"Sel vursa sarsılmaz sinede yurdu Her derdin dârıdır pişmenin ardı" Pişmeler gerçekleşmeden "oldum" demek olmuyor. Dert insanı yetiştiriyor, adam ediyor, ayağını dikkatli ileri atmaya sebep oluyor.
"Âlimin artığı ahmağa izzet" Gel de buyur bu mısrayı anlat desem, sayfalar yetmez. Eskiden bir alim bulmak için aylarca yürürlermiş ki ne alacağız ondan, hangi bilgiyi kapacağız diye. Şimdi havada uçuyor başlar... Almak ve vermek arası güzel dengeyi sağlamış şiir dilerim u'mutlu olur, yerini bulur, çok okuyanı olur...
İnşallah Değerli Kardeşim, nasip olursa neden olmasın. Allah razı olsun, güven duyup davet edişinize. Olur ki sizin vaktiniz olur, ya da bu taraflara gelme durumunuz olur, ben de sizi ailece beklerim, burada bir bacınızın kapısı açıktır bilesiniz. Rahmetli Şairağa'ya ben de konuk oldum, ziyaretine gittik İstanbul'da Ayşe arkadaşımla çayını içtik. Allah kısmet etmişti demek ki. Şimdi de rahmetle saygıyla anıyorum. Tekrar selamlarımla hayırlı akşamlar diliyorum.
Hoş bulduk Kıymetli Mecit Kardeşim, Bilirim ki en demsiz vasat şiiriniz bile güzeldir, kalem güzel yazar, sadece ufak değiştirmeler olur ki ben bile dönüp baksam şiirlerime değiştirmek için çok şey bulurum. O açıdan hiç üzülmeyin, tam da şiirin başlığı gibi dedim ben de :) Evet bir çok imtihanlar cepte çok şükür sadece bir imtihanımda zorlanıyorum, alamadım, dua edin çok yakında yine var, inşallah Allah'ın izniyle ve sizlerin duasıyla alırım. İşte tam da onun stresinden kaçıp geldim buraya nefes almaya. Amin diyorum yürekten. Rabbim sizi de darda zararda koymasın, başarılarınızı, sevdiklerimle beraber önümde yürüdüğünüzü göreyim. Ben de ağır ağır arkanızdan gelirim inşallah. Selam ve dua ile saygılar.
İyi insanlar var olduğu sürece umudumuz asla bitmeyecek. İnsan ne yaparsa yapsın önce kendine yapar, iyiliği de kötülüğü de… Biz Allah’ın emanetçisiyiz ardımızdan iyi insandır desinler yeter .
Kaleminiz ve siz daim olun inşallah hocam saygılar selamlar