. .. Kuralları Var! Çekildim balçıktan hamurlu kulübelerine Anlamıyorum Neden bana dinlemiyorsun diyorlar Arkalarda yer aldım sürekli Güya uzunmuş boyum Ya huyuma ne demeliymiş Bi haltta olmazmış benden Neden hep sen haklıydınki zaten
Tenim kızarıyor Huzur arayışındadır keyfimin kahyaları İstemiyormuş gibi dimdikti bakışları üzerime Beni Zarar veriyorsun dediler hep Bizlik hikayelerimizin mutlu sonuna Niçin bu kadar aksiydi bu! Niçin bu kadar doğruya eğri?
Seçmece kelimeler tezgahında Kendine yakışanı giydiysem olmadı Rol model arıyışımda kimden geçmeli Engellere yok dediysem ne olmuş söylesene! Ya yollara hepsiden daha önce çıktıysam!...
Bağırıyorum duruluğun ortasında Çünkü orda anlamlı bir hin gizli Örülmüş sanki üzerime Sığdıramıyorum
Bana asla bahsini bile etme Kapatamazsın kader isinde Daha küçük olabilirdik belki Ama asla daha büyüyememiştik...
Pencerede kitliyorum şiirleri Cerede üfledim deşifreli türküleri Ben adıma iz bir kusur çiziyorum Çünkü her güzelin bir kusuru olur derler! Ve Sen bunu biliyorsun .. .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vahşi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vahşi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.