. .. Yıllar yılı Dört köşe adalı bir haritanın ortaları Deldim geçitlerini Gör artık Birbirimize her zarar verişimiz Yeni bir kinin nakaratlarıdır Bu şiirde; Büyümeyi ne zaman öğrendin diye sorma Makyajını hiçbir zaman sevemedim İndirdin imajımı Kalbine uzanan ak bir tünel gerek Türk’lüğü her sen verişte Meğer bana Yol harmanmış !
Neyle silinirim! Eyle gönül viranımı Cesaretimi sınamamalıydın Ben nice körlerin gözünü içtimde geldim Beş küçük kuş dilenirim daima Bunu hayattan iyi öğrendim Ama Biri yaralıdır biri uçmayı bilmez Diğer üçü daha doğmadılar yanına...
Söz vermişim yarına Bırakın uludan örülme basamaklarımı Öz verilişim Hatalarıyla kazılı vücudumu düreyene Yitikler pazarına yitikliğimi itene Hinlik nedir bilmeden uludum içlerine Kardeşlik türkülerini Umuttur! Yine de duymadılar Bilmem bilir misin? Kazıkmış geçitin yamaçları Uçurtmalardan bir ev işitirim yüreğince Orda kurşuni bir Erdim Orda ölmeye sözvermişim Beni orda yalnız bırakıp Sevme nolur
Gitme! Koyu tonun Nice geleceklerin tanında Hisli adımlarla derdi yarınım Yemedim sende bana ne kaldı Yağdır arsız iştahında tüm döküklüğünü Önüme Önüm öndür benim Geri dönmem ahıma Ya sev sevebileceğin kadar har yanımı Ya soğuk sularından bin orduda biçme yönüme!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yol Almak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yol Almak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi, çok çok acıklıydı,Hayırlı kandiller, Allah yardımcınız olsun, işte en güzel şiir,işte en büyük şar diye düşündüm, sevda ve özlem vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.