Kirli bir zamana ayak uydurmak istersin de Bu cüsse yıkıldı, yıkılacak Yorgun atlar gibi Dur hele bir yüreğim, dur!
Yolumuz düşmüş gönül kentine Vakit gecenin bey vakti Vakit sabahın körü Vakit hayalde kaybolmak Hatırımız dar kafeste Yara sızı sever Ben de seni Dur hele bir yüreğim, dur!
Zamanın oldurmadığı yerde Susmayı tercih eden İçimizde yâr soluğu Muradımız kırka bölünür Hangi incinmişlik dilimize dolanır da Beni bıraktığın yerde Yokluğun üstüme hasret getirir Dur hele bir yüreğim, dur!
Sen ki bana yâr Sensin bana diyar Yarım kalan duygularla boğuşmak da var Bu cüsse susuz atlar gibi Hep sana koşar Kum fırtınasında toynaklar kırılır Elim ayağım karışır Dağılan saçlarımda Daha yaşanmamışken muştular Dur hele bir yüreğim, dur!
Aşk dediğin bahara esir Kışlar gülüşüne Cemre ırmaklarında yıkanır sevda Can alışkın ayaza Yarına kalandır pişmanlığımız Başımızda suskun bir bulut Kuşlar umuttan Söz vefadan nasiplenir Seni bıraktığım yerde Ben ölürüm Dur hele bir yüreğim, dur! Ölürüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ÖLÜRÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ÖLÜRÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel yürekli dost değerli şairem yüreğinize emeğinize sağlık kaleminiz kavi ilhamınız daim olsun nice güzel eserlerde buluşmak dileği ile esenlikler dilerim