Yıkılmış ağaçta Filiz vermeyen dallar da yaşar Bir gönül kırılması.
Anlaşılmak sözlere yüklendiğinden beri İçimizde ağırlık Önümüzde yokuşlar Öykümüzse tek başına Puzzle gibi Parçaları kaybolmuş Duygular tek dolumluk Bu yüzden sessiz ve tenhayız
Sevmelerin de derde devâ olmadığı Güven kaybıyla Çağ arşınlarken Sinemizi süsleyen en güzel hissi Yalnız tek kanatlı pencerelere açıyoruz
Boy veren umutları biçip Yaptıklarımızdan incinirken Yapmadıklarımıza içleniyor Aslında biz en çok sevdiklerimize Güceniyoruz
Faydasız meselede Tasdik beklerken Geçmiş ve geçmemişle Olur dediklerimizden pişmanlık Olmazlarımızda Şaşkınlık yaşıyoruz Belki de biz eksilen güvende Suskunluk yorgunuyuz
Huzur bulmayan kalplerde Kapıya bırakılmış baharlar Yarım sevdalar Yol vermeyen dağlar gördün mü kâtip, Yaz Yâr’e...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZ YÂR'E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZ YÂR'E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bitmez. Ne yazmamız, ne isteklerimiz, ne de duamız. Yazsın dursun ahvalimizi çift kâtipler o hâlde. Çok teşekkür ile gönül dolusu sevgiyle selamlıyorum.
Ne cevap vereceğimi bilemedim. Sessiz teşekkürümü kabul buyurun Efendim. Şimdiye kadar sizde okuduğum güzel şiirlerle beraber en güzeli daha güzeli siz/ler/de okumak nasip olsun bana tekrar. Gönül dolusu saygıyla selamlıyorum. Siz de O'na en güzele, emanetleri emin olan Allah'a emanetsiniz.
"Anlaşılmak sözlere yüklendiğinden beri İçimizde ağırlık" bir cümlenin mana ağırlığı bu kadar güzel anlatılırdı tebrik ederim, anlaşılmak dediğiniz üzere sözlerde bazen bir bakışta ya da sustuklarımızda gizli keşke anlatmadan da anlamayı öğrensek efendim. Selam ve Saygılarımla..
Çok haklısınız Sevgili Merve Hanım, anlamaya çalıştıklarımız kim bilir hep görünenle oyalandığımızdır. Batinî manâya ulaşamadık ya da ulaşmaya çalışmadık belki de.
Çok teşekkür ile gönül dolusu sevgiyle selamlıyorum.
Filiz vermeyen dallar da yaşar yaşar geçer ama deler geçer Anlaşılmak gibi bir derdimiz oldu hep okuma oranı düşük bir ülkede kadınlar bir kitapken kim okuyacak... Yaptıklarımız incitecek yapmadığımıza içerleneceğiz. Konuşsan suçlusun konuşmasan aptal. Yazacak bir kâtip olmayınca kendimizin kâtipliğini Sakına çekine yapıyoruz bazen...
GülRacım şiirinizi okuyunca içimden geçenler bunlar . Tebriklerim ve sevgilerimle...