Sen giderken bir bahar gecesiydi buralar Birbirimizi bağlayan ip Can tenden kopmuş Yüreğim acıyordu
Koca bir hayat sabır gerektirirmiş Selamını kesen sabahlara inat Bir görebilsem diye kaç kez yattım uykuya Zarı efgânla dile gelen Ruhumun yatışması için Elimin parmaklarını saydım da Yıllar dönmedi geriye
Her gün sıradan insanlar girdi hayatıma Her gün hüzünle bitti, güneş battı Sustu akşamlar, sürüldüm bu diyardan Tam alıştım derken Yokluğun yaktı genzimi Ve her gün elimi eteğimi çektim kendimden Yaşlandım ama İçimden kayıp bir zamanı Koparamadım
Yıkılmak Bin defa yoklarken gölgemi Âleme sığmıyor kokun Yıldızlar perdelerde Bir zümrütü andıran gözlerinde Hâlâ tutunduğum huzur Sarılamamaktan yorgun Seni düşünürken Mevsimler kederden bahseder mi anne....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimde Kayıp Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimde Kayıp Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koca bir hayat sabır gerektirirmiş Selamını kesen sabahlara inat Bir görebilsem diye kaç kez yattım uykuya Zarı efgânla dile gelen Ruhumun yatışması için Elimin parmaklarını saydım da Yıllar dönmedi geriye Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Kalemin daim olsun usta selamlar sevgiler saygılar sunuyorum efendim güzel yüreğinize güzel izmirden çok güzel bir şiir ve çok güzel bir şarkı ile adeta taçlanmış..
Yıkılmak Bin defa yoklarken gölgemi Âleme sığmıyor kokun Yıldızlar perdelerde Bir zümrütü andıran gözlerinde Hâlâ tutunduğum huzur Sarılamamaktan yorgun Seni düşünürken Mevsimler kederden bahseder mi anne....
İnsanın sevdikleri bir bir gidince he gidiş bir yıkılış ve bitiş Oluyor sadece yaşayanlar bunu bile bilir emeğinize yüreğinize Sağlık tebrik ederim saygılar sunarım
Çok çok güzeldi,çok acıklıydı, sevgi ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık güzel bir şiir tebrik eder kutlarım bu güzel şiirinize ve sizi kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
"İnsanın kendinden elini eteğini çekmesi" ne büyük bir vazgeçiştir yaşamdan.Ama hayat bütün acılara rağmen devam ediyor.Ve bizler bütün acılara mücadele ederek güçlenerek çıkıyoruz.Bu dünyadan öteki dünyaya gidenlerin arkasından duyulan üzüntü her ne kadar büyük olsada takdiri ilahi deyip kendimizi bu yönde avutuyoruz.Hakkı rahmetine kavuşan bütün geçmişlerimze Allah gani gani rahmet versin. Selam ve saygılar değerli şairem.
Fonda tercih edilen müziğinde etkisi olsa da; her satırı içimi acıttı, bi ahhhhh çektirdi ki şiir... Her kelimesi gözyaşıyla yazılmışcasına etkisi bütün benliğime sirayet etti. Finalinde bu sevginin, bu özlemin öyle alelade birine hitap etmediği aşikardı. Çoook kıymetli bir esere imza atmışsınız sayın şair. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Değerli şairim sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla mükemmel bir eserinizi beğenerek okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Yıkılmak Bin defa yoklarken gölgemi Âleme sığmıyor kokun Yıldızlar perdelerde Bir zümrütü andıran gözlerinde Hâlâ tutunduğum huzur Sarılamamaktan yorgun Seni düşünürken Mevsimler kederden bahseder mi anne....
Sözün bittiği yer anne cümlesi kaleminize yüreğinize sağlık
Bir sabah vakti Sokuldu baş ucumdan. Geçen hasretliğe inat. Önce bir öptü kokladı. Kuzum dedi. Halim sordu Gönlümü yokladı. Bilse nice dertler. Gönlümden pakladı. Gel dedi yakına Olmaz dedi öyle uzaktan. Diyemedi gitme gurbete. Bende diyemedim Gubet bize sıla oldu. Gurbete çıktım Yine izim üstünce. Sen gül annem! Yas tutma ardımca. Senden! Meydana geldik varımca. Şimdi kalsamda. Dönsemde yarımca.
Annem!!!
Selam ve saygılarımla.!
oğuz kocakuşak tarafından 6/11/2022 4:05:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yine sözün bittiği yer..Boğazım düğümlendi.. Mekanı cennet olsun.Allah rahmet eylesin.Ne zamanı geri alabiliyoruz ne gideni geri geri çevirebiliyoruz..Yüreğinize sağlık..Kalem dirayetli olunca şiir de muhteşem oluyor..Sağlıcakla..Saygıyla..
Her akşam burhan istedim Rabbimden Bana görünürsün karşı duvarların aksinden Yakardığım dualar günahlarımla çarpıştı gökyüzünde. Sen yağmurda saklıydın anne. Gönlümde çiçek yetiştiren Ayet gibi üzerimi örten. Toprak gibi bağrına basmanı özledim Sıcacık sözlerinde yavrum demeni hissettim rüyalarda Ve buluşmak için Rabbime her an hamd ettim..
Gönlünüze sağlık Gülra hanım. O kadar dokundu ki gönlüme. Fon müziği eşliğinde.. Rabbim ölmüş tüm annelerimize rahmet eylesin. Gözlerim dolark yazdım bu nazireyi.
Okudukça bu nasıl bir aşıkmış ki nereye gidilse için için peşinden geliyor şairin. Okudum... Okudum... Ve anladım sonra; hiçbir aşk anne sevgisi ve özleminden daha büyük daha yüce olamazmış...
Şiir zaten bir içim su iken finali şok etkisiyle sarstı resmen...
Normalde böyle hüzünlü şiirlere yaptığım yorumlarda pozitif mesajlar vermeye çalışırım ama bu durumda ne yazsam fayda etmez. Ki zaten yazacak da pozitiflik kalmadı... Eşsizdi... Saygılarımla...
Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem Güzel ve çok manidar bir şiir...Rahmetli...Perihan Altındağ Sözeri ile şiirinize bambaşka bir tat vermiş...Allah rahmet eylesin tüm ölmüşlerimize... Kabul buyurursaniz bir Nazire etmek istedim...Saygılarımla...
Ne üşümelerim geçti bu dünyada... Ne özlemlerim bitti rüyada... Hayallerinle anılarımızla geçti sensizliğim... En çok... En çokta... Kokunu özledim ANNE...
Dizlerde ise bolca yürek ağrısı vardı maalesef.
Tebrik ediyorum.
Kaleminize gönlünüze sağlık.
Nece şiirlere.