Hor görülene hüsnü zannımızı tükettik Benlik uğruna Düşü yavan eyledik Çiçekleri de tükettik Ömrü de
Âmâda gizli dili bilmeyince Zahire meyledip Kalpten gömüyü çıkarıp Sadrı viran eyledik Soluğu tükettik Havayı da
İnsanı ararken kendi aynamızda Nefsi hayran eyledik Beden ruhtan kaçtıkça Canı seyran eyledik Sureti tükettik Sireti de
Yaralıydık, yaraladık zor çıktık sabaha Gönül sahibinde V’âhı devran eyledik Dili tükettik Kelamı da ....
Nedensiz değil insan sevene yakınlaşır Cana vücut giyinip gönül ile anlaşır İsmi ile cinsinde bir nefeslik an taşır Ne sandın makamını yaktın yıktın kül ettin Hakk’a ait olanı senin sanıp tükettin !!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEM DE TÜKENİR SENDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEM DE TÜKENİR SENDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beyaz Zambaklar 🥰💐 Ahh Şairem ne güzel özlü İnce dizeler damlamis güzel yüreğinizden..🌹💕🌼🌸💐 Can'dan kutluyorum..🙏 kocaman sevgilerimi sunuyorum şiir yüreğinize 🌹🌹💕💐🙏
Yazan şair ne güzel yazmış bir şah eser çizmiş harflerle şiirden çok bir yağlı boya resmine benziyor dizeler okudukça şiiri ayrı bir eser çıkıyor karşına Yüreğine sağlık GülRa Saygılarımla.
Şaheser! Tamam da bu kadar titizlikle seçilmiş kelimelere öyle anlamlar yüklenmiş ki gel çık işin içinden. Ciddi emek mahsulü bir şiir bu. Öyle hemen okudum anladım şahane bir şiir demek zor.
Okuyucu da biraz emek vermek zorunda, anlamak için. Ben şahsen biraz uğraştım, anlayabilmek için.
Saygıdeğer Şaire, emeğinize değmiş. Mümtaz bir eser olmuş, şeksiz şüphesiz.
anlam derinliğine ve de inceliğine sahip inançlı asil yürekten akıp gelen ibretlik dizelerdi. severek ve hazla okuduğum pek müstesna dizelerdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Nefsi hayran eyledik
Beden ruhtan kaçtıkça
Canı seyran eyledik
Sureti tükettik
Sireti de
Tebrik ederim
Yüreğine kalemine emeğine sağlık