O an Kursağına ayaz yiyen kırlangıçlar kadar İntihar korkusu yaşıyordu düşlerim Yanıbaşımda salkım salkım esen tan Sisli bir güne sürülürken Gülüşünü çözüyordu benliğimden /
Zeryâ Susarak çoğalmayı bilir misin Hüzünlü yüzünü değdir yüzüme bir kez Ruhum ejderi değil Kadere küsen de değil Nazını çekerim ben Nâr dudaklı öksüzlüğüm üzüyorsa seni Kına tutmaz ellerin Ateşim sürülmez elvan elvan gözlerine Gamzelerinde sakladığım türkülerle Gönlümün kıyısına yağmasın sensizliğin
Bırak asılsın yaşamın perçemine çocukluğun Annen alaca sabahta sarmış kundağına umudu Bırak sözlerim bulsun demini Süt kokan sineni her dafasında ölüm de yoklar Göğün içine doluşmuşsa sızı Figân hep bize ait değil Atlar da yelesini savura savura koşar altınova da Terli yüreğini öpeyim son kez Kıyametim kirpiklerine asılı Üşümüş teninde ağustos sıcağı duruyor hâlâ Sabrımın sonsuzluğu da Z e r y â....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zeryâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zeryâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair arkadaşım yine güzel eserlerinden birini haz duyarak okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle ayrıca her daim sayfama gelip yapmış olduğunuz beğeni ve yorumlarınızla beni onurlandırıyorsunuz size canı gönülden teşekkür ederim sağ olun var olun bende sizin sayfanızda eserlerinizi büyük bir zevkle takip etmekteyim her daim görüşmek dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
Zeryâ; bir çok dilde farklı anlamlar taşıyan ama hepsi de birbirinden güzel manalar içeren bir söz ya da isim... Burada hüzünlerin doruğunda feryat figan eden bir Zeryâ okudum kaleminizden ve tüm hüzünlerin şiirlerde kalması dileğiyle yürek sesinize gönül dolusu tebrikler sevgili Gülra haikaydı yine... Şiir yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...
Eh, pes doğrusu, GülRa__ Hanım! Bu katı açılmamış sözleri, bu akla hayale gelmeyecek imgeleri, sonunun nasıl biteceğini kestiremediğim cümleleri, nerelerden bulup buluşturuyorsunuz!
Benim gibi okuyucuları (epeyce yaşlı), inadına ters köşe mi diyorsunuz?
çok güzeldi, çok çok acıklıydı,Hayırlı kandiller, Allah yardımcınız olsun, işte en güzel şiir,işte en büyük şar diye düşündüm, sevda ve özlem vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
Değerli şaire güzel bir şiir okudum. Emeğinize yüreğinize sağlık. güzel ve manidar bir şiir...Tebrik ederim...Kandiliniz mübarek olsun...En güzele emanet olun...