Okuduğunuz şiir 9.1.2022 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
fon
MEHRAN
Dünleri düğmeleri ve hayalleriyle iniltili üçgenlerin içinde işveli bir dilberi ısırır gibi dişlerini geçirmeden kelimelere parmaklarının üzerinden öyle kuruluyorsun ki geceye kahkahadan rüzgar üreten kahin olup yatırıp dizlerine uyutuyorsun zamanı Küslüğün kavis çizdiği coğrafyada okutuyorsun Sen Sen’i hoyrat gezişler kendini serinletiyor içindeki ateş zirveleri..
Oysa; filizlenirken nezaket kör göze parmak sokar gibi çocukluğunda kalıyor oyunu körebenin sobeleniyor büyüdükçe ruhun bedenin değil o halde üzerindeki kirli eller kimin Mehran..?
Kırık kalemin sessiz tanığıysa gözyaşları manaya yatkın düşlerimiz hep sancılı üç heceli çığlıklar ise bir kıyım zamanı yaşamın kısır döngüsü değil mi susmaya gebe kaldıkça acılarımız sırtımıza insafsızca bıraktıkları..!
Ferdaca
Mehran ;Sevecen, şefkatli. Nazik, iyiliksever
Edebiyat Defteri seçki kuruluna beğeni ve yorumlarıyla yanımda olan tüm şiir dostlarıma saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Çok teşekkür ederim efendim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEHRAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEHRAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ediyorum sizi efendim kaleminizi ve o kocaman şiir yüreğinizi alkışlıyorum günün şiirinin kalemini ve şiir yüreğinizi öpüyorum... Selamlar sevgiler saygılar sunuyorum güzel yüreğinize güzel izmirden
Güne son derece yakışan harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Daha nicelerine inşallah. En içten selam ve saygılarımla.
Oysa; filizlenirken nezaket kör göze parmak sokar gibi çocukluğunda kalıyor oyunu körebenin sobeleniyor büyüdükçe ruhun bedenin değil o halde üzerindeki kirli eller kimin Mehran..?
her zaman anlam dolu, her zaman güzel dizeler. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Çok güzel dizeler muhteşem bir şiir okudum, müstesna duygular içeriyor. Keşke sessiz olsaydı daha güzel mi hissederdi insan acaba, yüreğinize kaleminize teşekkürler. Selamlar saygılar...
Saygı ile.