Gün yüzü görmemiş cümleler mahzeninden Varlığın en saf ayininde söz uçlarıyla yüzleşirken taşırdım kalemimden hayatın akışını. Her harf bir Münker -Nekir’di sorguladıkça kelimelerimi. Dört Elif miktarı ince bir çizgide biçim ararken yazdıklarıma. Aralandı kalbimin kapısı Vav’ın gölgesinde kalmış sessizlikte.
Çıkarıp içimde kalmış zamanı ak çiçeğin düşünülmüş kokusuyla büyüttüm özneyi havf ve reca ortasında. Derledi Zülal-i gözyaşımdan güvercinler. Hayatlar ve hayaller deryasında. İnadına yanışları coşturdu imgeler anlamların derin kuyusunda. Günü sese dönüştürüp ’’Hu ’’deyişleriyle gülün açılışını beklediler. Kırık bir maziden sızarken güneş karanlığın elbisesinin yırtılışını seyrettiler. Kullarla değil küllerle sınandı ateşlerde yandıkça eller..
Aşk kaç sayfaya yazılır. hangi sayfa beni sana getirir.. Sonuç ve sebep arasında hicranın hicranı iken düş kertmesi mumdan mimler içinde. attıkça adımlarımı ölmeye imtihanım kalbinde özüm cennet dilinde. Yüreğimin serasında hep sevdaçiçekleriyle..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş Kertmesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş Kertmesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selam ve saygılar.