Seven yerleri dibe çöken insanları çalkalayıp kendi karanlığını kemirenlerin düştüğü uçurumu bırakıyorum i mgenin derin sularına..
Ateşimle bir yıldız çiziyorum kırağı düşmüş gülüşüme ve pişmanlıklarıma günü parlatıp yürüyorum içimdeki yollarda sağımda solumda sarı kantaron çiçekleri şifacının armağanı oluyor yumuşayan nefesime savruluyor saçlarım lodosta bir deniz ki her tarafı gökyüzü içinde sahipsiz ruhum uyanıyor ışık çekiçleriyle bir el uzanıyor yüreğime güneş gibi alarm çalıyor hücrelerimde akşam kendini toprağa ektikçe.
Öyle rahat ki içim kışkırtır tenim sırası gelen vakitleri savaşçı ruhum yılmaz umuttan kış sesleriyle yıkansa da kalbimin sesi kazsa da zamir sustalı bastonuyla kuyumu şiirin soylu kupasında yürüteceğim soyumu biliyorum ki çekildikçe kendime ortada kalacak bütün gölgeler..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İntihara Perhizliyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İntihara Perhizliyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan bulunca kendini, korkmuyor hiç bi şeyden…deyiveriyor gelin bakalım dertler üstüme geleceğiniz varsa göreceğiniz de var.Zaten çekilebiliyorsa veriliyor dert.Bı güçlü olanın kaybı mıdır yoksa kazancı mı yanıtı zamanın içinde ya…sürdürebilen olana bravo 👏
Niye böyleyiz ki biz. Niye güzeli alkışlamaz, desteklemeyiz. Niye hep kusur ararız, eleştirir, burun kuvırırız. Orhan Baba nın bi şarkısı geldi şimdi aklıma. Sevgiyle bakarsan yaralanırsın Hakkını ararsan karalanırsın Değmeyen bir şeyle paralanırsın Neyi birleştirdik ki dertlerden başka.
Sen doğru bildiğin yolda yürü, bırak arkandan ne söylerlerse söylesinler, demiş Dante.
İyi yürekli insanların üzülmelerine sebep olan insanları anlamıyorum/anlamakta istemiyorum. Neyse... Her zaman ki gibi yine kurduğunuz sofradan tıka basa şiirle doyarak kalktık sayın şair. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Anlamlı, harika bir esere imza atmışsınız. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Çok sevgimle