Suss... Sus yoksa uyandıracaksın, Henüz uyuya kaldılar. Sen bırakıp da gidiyorken Çocuklar gibi nasıl da ağladılar, Ardına bakmadın ki görebilseydin Görebilseydin nasıl da yıkıldılar. Çok hırpaladı ihanetin kolları Dalgalara verdim tükenmez umutları Ayın şavkını merhem diye sürdüm Sabrın ateşiyle dağladım yaralarını.
Git artık... Ait olduğun yere dön, Bir kelime daha söyleme git. Her sözün yalan her sözün boş Ne bıraktın ki sana bir inansam, Bir inansam da boynuna sarılsam Tüm yalanların yere çakıldı Oyun bitti dostum Perde çoktan kapandı, Usulca çek kapıyı ardından ne olur,
Sana tutsak bir yürekteki hatıralarımı hiiç Uyandırma....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADSIZ ŞİİRLERİM 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADSIZ ŞİİRLERİM 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana tutsak bir yürekteki hatıralarımı hiiç Uyandırma
İlmek ilmek işlenmiş hüzünler ve bizlere kadar ulaşmış tüm akıcılığı ile. Yüreğinizde tutsak ettiğiniz hatıraları salın verin yele yoksa gerçekten çok fazla acıtıcakatır canınızı orada durdukça
Özel bir şir ve özel bir anlatım. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüeğinize
Teşekkür ederim .... Bir zamanlar yazmıştım bu şiiri...Şimdi inanın sadece şiirimde kaldı acısı BEN PAYLAŞMAK İÇİN SADECE ÇOK BEKLEDİM GÜZEL YÜREKLİ GÜZEL İNSAN YÜREĞİNİZDEN ÖPERİM...
Güzel yorumunuz için saygılar... Siz eğer denerseniz hatıralar uyur, Ve o kadar çok da isterseniz bir gün ölür bile.Sizi bu denli acıtan hatırları yeşertip durmanın da alemi var mı ki...yoksa o yangın var ya sönmez yürekte...kül olursunuz sevgili çiğdem
Git artık... Ait olduğun yere dön, Bir kelime daha söyleme git Her sözün yalan Her sözün boş… Ne bıraktın ki sana bir inansam, Bir inansam da boynuna sarılsam Yine o yüreciğine sığınıp kalsam… Tüm yalanların yere çakıldı Oyun bitti dostum Perde çoktan kapandı, Usulca çek kapıyı ardından ne olur
Sana tutsak bir yürekteki hatıralarımı hiiç Uyandırma…
Tebrikler kalite kokan bir şiir..sizi ve şiirinizi tebrik eder selamlarımı sunarım.
ihanet demek iki takım elbise bi gömlek saçları jöleleyip parfüm sürünmek peki ya hani yürek,yüregin oldugu yerde ihanette ne demek asıl olan sevgi degilmi boşunamı bunca emek
şair zaten yazmış yazacagını ben ne söylesem boş bizede lazım olan onunki gibi bi yürek...
Çok seversin, canından çok.Gözün başka kimseyi görmez.Ölümü bile göze alırsın onun için.Karşılıksız seversin karşılığını görmesen de sevginin.Ama o,bütün bunlara rağmen ihanet eder sevgiye ve sevgiliye. Kadınlar bizlere Allah'ın emaneti.Bunu böyle bilmek lazım.Tabi bayanlar da dikkat etmeliler.Sadık kalınmalı sevgiye ve sevgiliye.
Tüm gerçek sevgiler kalbinizde,gerçek sevenler de yanınızda olsun.Kaleminiz daim olsun.Tebrikler.
Çok hırpaladı ihanetin kolları Dalgalara verdim tükenmez umutları Ayın şavkını merhem diye sürdüm Sabrın ateşiyle dağladım yaralarını.
ihanet...bir kadını öldürmeye çalışmakla eşdeğer bir durum biz kadınlar için...ruhumuz ölür ihanete uğradığımızda...doğanın erkeklerimize tanıdığı hakkı biz onlara tanımayız...tanıyamayız...hiç düşünmeden ruhumuzu aşkımızı sevgimizi yuvamızı yakıp yıkarız...doğru mudur ki...seviyorsam sevdiğini biliyorsam...doğanın erkeğime verdiği zayıflığı bana -kadınlara- verdiği güçle kapatırım...aşkıma ruhuma erkeğime sahip çıkarım...oldukça çok kereler şans tanırım...bu iyi niyetimi kullanmaya başlarsa eğer...böyle bir şeye hiç kalkışmamasını dilerim...bir anda ellerinden kayıp giderim...ne yapsa asla tutamaz beni bir daha...
güzel bir şiirdi...bak bana da içimdekileri döktürdü...yüreğine sağlık...kutlarım...