Sensizlik neler öğretiyor sevgili Nelere alışıyorsun hiç aklında yokken...
Neler öğretiyor sensizlik Gün batımında içerlemeyi hayata Devredip onca acını anason kokusuna Döndürmek başını umudun Faydasızca…
Susmayı en sevdiğin şarkıda Şıvgın yağmurlar hayallerine vurdukça İrin toplamış yaralarını sağdıkça. Havalanıp sonra bir güvercin kanadında Çakılmak gecenin en zifiri karanlığına...
Kekre bir tat ile uyanıp yalandünyaya Her sabah aralamak kapıyı acılara. Buyur etmek sensiz bir günü daha, Yüreğim tetikte bir sesi beklemek, Bir yudum su içerken yada Bir lokma ekmekle diziliverirken boğazıma. Saklarken esmer tenini kuytularımda Hapsetmişken ciğerlerime kokunu Gözlerinin izini silmemişken hala, Hala bir umut ateşinde yanarken ruhum En sonunda boyun eğmek yazgına.
Sensizlik neler öğretiyor sevgili, Nelere alışıyorsun hiç yokken aklında.
Savruk bir şarkıyı susturup dilimde Sıyırmışken var/lığını tenimden İçten içe bi çiçeğe gülümserken usulca Silerken izini sen/sizliğin dünyamda,
Salmışken hayalini sonsuzluğa Yırtılan resimleri yakıp,şiirlere sövüp Benzin döküp yakmışken tüm anıları Kader böyleymiş deyip Uzatmışken boynumu celladıma, Vaz geçmişken ikimizden tam da, Olacak şey mi şimdi çıkıp gelişin Olacak şey mi o gözlerinle Affet diyen o sözlerin ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADI YOK ... (1) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADI YOK ... (1) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gayri akmam topraklarına… .................................................. Gülüşüm vurulur, kar tanelerine benzeyen gözyaşlarım yağmur taneleri gibi düşerken yüreğine Üşürüm........ diyiverdim affınıza sığınarak.....
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla...
Şiriin tamamı şiirdi, kutladım ancak final ve finale getiren bağlam, vurgu manadaki keskinlik, kutladım güzel ve coşkulu yüreğinizi Hülya hanım, sevgim ve saygımla.
Şiriin tamamı şiirdi, kutladım ancak final ve finale getiren bağlam, vurgu manadaki keskinlik, kutladım güzel ve coşkulu yüreğinizi Hülya hanım, sevgim ve saygımla.
Şiriin tamamı şiirdi, kutladım ancak final ve finale getiren bağlam, vurgu manadaki keskinlik, kutladım güzel ve coşkulu yüreğinizi Hülya hanım, sevgim ve saygımla.
Her sabah aralamak kapıyı acılara Buyur etmek sensiz bir günü daha Yüreğin tetikte bir sesi beklemek Bir yudum su içerken ya da Bir lokma dizilirken boğazında. Saklarken esmer tenini kuytularımda Hapsetmişken ciğerlerime kokunu Gözlerinin izi silmemişken hala En sonunda boyun eğmek yazgına
Kutlu ve mutlu dileklerimle…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…