(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADININIM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADININIM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeğenlerinize ömür boyu sağlık huzur ve mutluluklar dilerim ve böyle güzel bir şiirle yeni yuvayı kutlamanız ne kadar hoş Sayın BOZKURT bu güzel eseri ve şairini yürekten kutlarım saygımla.
sevgi aşk kadınlık bu kadar mı yalın anlatılabilir? okuyan bu kadar mı hissedebilir? ben bu şiiri her okuduğumda tüğlerim ürperiyor ve yüreğimin derinliklerinde hissediyorum büyük bir aşkla yaşıyorum şiiri. birisine verilebilecek en güzel hediye duygularının kelimeler dizesi ile ölümsüzleşmesi. tek kelime ile mükemmel.yüreğine sağlık. gülçin ve umutbir ömür boyu mutlu,huzurlu ve her yeni gün tazelenen büyük aşkla kalsınlar.
KADININIM !!! --------- Masmavi denizin dalgalarnda uçusan bir peri kuşusun Raks ediyorsun çığlıklarınla O sese yöneldim tüm istemlerimle Hissediyorum o yüzmelerinde ki heyecan ve istençlerini Kuruyan dudakların nefesimle ıslatmak isterim Tüm arzular yasta olmasın,kederlerinle,üzüntülerinle Yastığına koyarsın başını,bir bakarsın biri hışt der sana İşte düşlediklerini görürsün bir bakışınla... Harika bir şiir ve güzel duyguları ihtifa eden bir dize.kutlarım... Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgi ve saygılarımla...
dost46 tarafından 12/10/2010 5:45:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
KADININIM !!! YİĞENLERİNE EN GÜZEL BİR ARMAĞAN OLMUŞ UNUTULMAYACAK ALLAH MESUT BAHTİYAR EYLESİN BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUK DİLERİM DOST YÜREK ŞİİR ANLAMLI VE GÜZELDİ EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM SELAMLAR SAYGIMLA,,,
sevgimle