susturmaya çalıştığımız zihnimizden kaçıyor konuşma balonları zamanın kaydını tutarak zorunlu olan bütün düşüşleri durdurun kendini görünür tutma telaşına düşen odalarında mahpus her kimse her yarının güncesini okur çekmecelerini karıştırır dünlerin ne, örtünün altındaki bam telleri ne, çöpteki hayatın artıkları en yakının, uzağa koyduğun ânların evinin camından dışarıyı izleyen bir kedi olasın gelir hâlbuki hâlâ mümkün kuşları görmek, göçmeden çok erken kalkmadan sabaha bir beklentinin içine düşmekten imtina her kuşbakışı seviş bir kalbin mahremiyetinden sızıntı
müşterek yaşadığımız bir ağrıda yıkıntının önü olsun, dinlendiğimiz duâ ize dönük visal ama görklü ama metruk ellerim geçit verir mi ufku örten bu manzarada gökyüzünde yükselen ağaçların bir bildiği var köklerinden gelen toprağından içre bir eşiğin iki uç bekçisi sorgusunda köprüde seçilemeyen bir gölgede geçilemeyen bir geçitte üzer miyiz bu yolculuğun muğlâk yerini sözün sürüklediği bir boşlukta.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir yolun uğrak yeri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir yolun uğrak yeri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bîgânelik, uzaktan yakına, yakından uzağa uçuşu mümkün kılıyorsa, kuş bakışıyken her şey, bir kediye selam verir, ardından bir şiiri okuruz. Bir öğrenci gibi kelimelerin peşine düşeriz. Önce anlamak, sonra sözün sürüklediği boşlukta nefes almak için.
Tebriklerimle efendim. Çok iyi geldi, nefes gibi, demiş miydim?
Şunu söylemek isterim ki, bana söylediğin her söz, şiirime getirdiğin her yorum dolu dolu parlayan inci. Kelimeleri ağzında çoğaltmadan en doğru en yalın haliyle söylüyorsun ya..bu hususta ne güzel hünerlisin.
Kalbimin mahrem incisi,, nefes olmuşsa kırık birkaç sözümüz buna en çok memnun oluruz, demiş miydim? :)
Tebriklerimle efendim. Çok iyi geldi, nefes gibi, demiş miydim?