(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nakarat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nakarat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ezan vaktinden sonra uyku tutmayınca sayfada cevabınızı gördüm. Eyvallah açıklamanız için. Matematiğe sararsak üçüncü anlamı da çıkartabiliriz :)) 10 üzerinden 4 dediniz bütünlemek için yarımdan bir fazlası; yani karşı taraf şunu çıkartmaz mı ben sizden bir eksiğim lakin altıyla dördü çıkartırsan 2 eksik, benden fazlanı cver bana eşit olalım. Başka açıdan da bakarsak ''bütünlemeye'' Bir olmak birleşmeyi, tek olmayı çıkartabiliriz ki asl olan bence sevgide ayrı ayrı olsada fikirler bir olabilmek...
Karıştı sanırım :))
Selam ve saygılar ayrıca ben teşekkür ederim fecr vaktinde beyin cimnastiği yaptık...
ilk okul öğretmenim kadındı kızdığında miskinler derdi tabi miskinler ne demekti bilmiyordum mis gibi bir şey zannediyor ama mis güzel bir şeyse neden bağırıyor falan :)
öğretmen olsaydın günün olurdu en başta hatırlarla dolu dünün umut aşılayan yarının
ve üç asır geçse de unutmayacak minik minik balıkların :)
Üretken şaair selam