Hiç bitmeyecekti!.. içim sızlıyordu, Bitmedi ama/ yar şimdi bunlar neyin nesi?
Sen, yüreğime akıyordun/ işliyordun, Gül gibi tenime dökülüyordun… Ve ben uzun gecelerde yalnızken, Yoksundum sensiz günaha bile… (belki de yalan da güzeldi, seninleyken.)
Hiç bitmeyecekti!.. bak yine ben geldim, Yanında uzak- değilken belki sendim… Sana “düşme” desem, biliyorum düşeceksin, Ve sen… sırtımda sadece yalnızlık varken “gel!” (belki ben olmamış biçimde ama sen gel.)
Bak yine ben geldim/ dayandım yüreğimle, Sev(me)sende ben şair değilim/ biraz şiir yazdım sana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz (sana)/ Yandım! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz (sana)/ Yandım! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sadece hafta sonlarıda olsa seni okumak yeniden çok güzel ve bir o kadarda keyifli...Harikaydı emre abi her zamanki tadında...Allah'a emanet ol sevgiler yüreğimden:)
biraz şiir yazdım sana senden bana gelen hislere boyun büktürdüm kalemimi sen sevme beni ben sana hep şiir yazarım yâr senden habersizce seni sana anlatırım
yüreğinize sağlık...
paRadoX... tarafından 8/9/2008 1:04:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hiç bitmeyecekti!.. bak yine ben geldim, Yanında uzak- değilken belki sendim… Sana “düşme” desem, biliyorum düşeceksin, Ve sen… sırtımda sadece yalnızlık varken “gel!” (belki ben olmamış biçimde ama sen gel.)
Bak yine ben geldim/ dayandım yüreğimle, Sev(me)sende ben şair değilim/ biraz şiir yazdım sana…
Varsın… Yüreğim sadece seninle yansın!
yürek yangını onnlayken kabullenio deqLmi.. isterse beden alev alsın.. söndürmek için bişey yapmıo.. tebrkLEr
TEBRİKLER