Dinlenirken sıcaklığında taptaze acılarımın; alnımı serinletiyor bir el Öpüldüğünü hissediyor derin sularda yüreğim. Ölümün en renkli tonuyla örtünüyorum güneşi sırtıma. Dolunayı da alarak koynuma devriye geziyorum sonsuzluğun kıyılarında.. Lodosun hep başı ağrısa da; kardelen çiçeğiyim parlayan gözlerinde poyrazlara kafa tutarken sarı sevdama..
Gidenlerin ardından kalanların düşlerine savruldukça küllerim. Sönmez yıldızların ışığı düşse de suya esirliğim hürriyetim oldukça..
Ve o yüzden Vira Bismillah diyerek; İki pembe avuca iki pembe düğüm atıyorum. Koyuyorum başımı sağdan sola. El sallıyorum güvertemden geriye sardığım ne varsa..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜĞÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜĞÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanızda her zaman ki gibi akıcı anlamlı ve kurgusuyla güzel bir eser okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler sayfanızda görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı bıraktım sayfanıza kalın sağlıcakla
Şiir bir duygunun ifadesiyse Duyguları anıtlaştıran sonsuzluğa taşıyan bir yüreğin sahibisin Her duyguyu nakış güzelliğinde işleyen Özlemi güzelleştiren kelimelerin dokunuşuna hayran olmamak mümkün değil İnsan ufkunu açıp tüm yıldızları yakınlaştıran yüreğine sağlık
Sevenler kavuşsun mutlu olsunlar ...Neyin derdi telaşesindeyiz ki ..neyi pay edemiyoruz. ... ALLAH Nazarsa nazardan...Korusun...Mutluluğun karşılığı maddiyat değil yürekten gelen SAMIMİ SEVDADIR HOCAM Var olun....
Ve o yüzden Vira Bismillah diyerek; İki pembe avuca iki pembe düğüm atıyorum. Koyuyorum başımı sağdan sola. El sallıyorum güvertemden geriye sardığım ne varsa..!
Hissedilerek ve içtenlikle yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış bir yürek sesiydi kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.