(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL YAZGISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL YAZGISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne ise halı Öylece yazılmış ahvali...Türklerin yaşadığı coğrafyaya dair motiflerle işlenmiş ancak tümüyle anadolu değil bu motifler/ ACEM/ ARAP/ ERMENİ/ KÜRT/ KARMA BİR KÜLTÜRÜN İZLERİNİ BİR ARADA TAŞIYOR...TEBRİKLER YAZMASI GÖZLEM BİLGİ VE ARAŞTIRMA KONUSU BİR ŞİİR ! Bence siz bu şiirinizi BAZAR 54 Mağazalarına hediye ediniz ve onla da armağan olarak bastıracağınız şiir kitabınızın sponsorluğunu yapsınlar...Saygımla.
Bizim insanımız ne kadar ince, ne kadar güzel... İncecik, kınalı parmaklarıyla dokuduğu kilime ne sırlar gizler güzeller... Şiiriniz beğendim ... tebrikler...
Tarihimiz, kültürümüz, gelenek ve göreneklerimizin hatırlatıldığı güzel şiirinizle bir kez hada gurur duydum bu muhteşem toplumun ferdi oluşumla. Yemenilerde yazmalarda oya oya işlenmiş anlatım dili ne ise, kilimlerimize çizilen motiflerin dili de öylesi duru veyüce. Renk renk, nakış nakış, oya oya tercüme-i tasvir, tasvir-i hâl... Yüreğinize sağlık kutluyorum ve sevgi yüklü saygılarımı sunuyorum yürek enginlerinize.
sereserpe dağıldım şiirle....özümde yörüklük var benim.. yad ellerde dost nakışıydı şiirin.. hep sevgiyle, hep dostlukla kal,,,şiir gibi ilmek,ilmek...
kutluyorum...
Sevgiyle...