Uykum kaçtı dün gece, iskelede dolaştım. Balık tutan tekneler, seni benden sordular. Çıkmasan da aklımdan, hasretine alıştım. Göz kırparak yıldızlar,bana selam durdular.
Bıraktığın yerdeyim, yolda kaldı gözlerim. Ateş yaktın içimde, yüreğimi közlerim. Diyemedim bir türlü, düğümlendi sözlerim. Ne hayaller kurmuştum, umutlarım kırdılar.
Düşündükçe sızlıyor, bedenin sol yanları. Sen olmadan akmıyor, damarımın kanları. Rüyalarda yaşarım, senle geçen anları. Özgür uçan turnayı,kanadından vurdular.
Gönlümdeki özlemin, hüzün koydu içime. Yaşadığım hüsranlar, ak düşürdü saçıma. Belim büktü hasretlik, bir şey oldu gücüme. Azgın gelen dalgalar, yüreğimi yardılar
Beklentiler yok oldu, yere düştü ezildi. Kanat çırpan martılar, bu halime üzüldü. Çaresizlik İçinde, uzaklara süzüldü. Gökten inen melekler, ahvalimi sordular.
Çalınırken şarkımız meltem ile yolladım. Görmediğin bilsem de, beyaz mendil salladım. Sana ait her şeyi , değer verip kolladım. Etrafımda anılar, hüzün ağı ördüler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Diyemedim Bir Türlü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Diyemedim Bir Türlü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz görelim Mevlam neyler Neyler ise güzel eyler Hak düşünen Hayır söyler Şerden uzak hayır söyle =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Sayfanızda her zaman ki gibi akıcı bir dille yazılmış anlam bakımından ve duygusal olarak okuyanı düşünceye sevk eden güzel eserini beğeniyle okudum yüreğine sağlık sayfanızda nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgiyle kalın sağlıcakla
Herşey bitti derken aslında hiç bir şey bitmiyor. Bitti denilen yerde başka bir aleme giriliyor. Bu alem çile dolu, özlem dolu, ümit dolu bir yolmuş maalesef. Acılar ekseninde heba mı olan yoksa ayakta tutan ümide şükran kalmak mı bilemiyoruz. Ne güzel bir şiir. Ne güzel bir sayfa. Resim de muhtemelen sizin çiziminiz. Yorumuyla, muhtevasıyla, kafiyesiyle kısacası bütünüyle harika bir çalışma ürünü. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın Hoca m. Sağlıcakla kalınız, vesselam...