Sonbaharın hüznüyle düşen yapraklar gibi Bırakıp ta bizleri gurbet kuşum uçuyor Garip gönlüm çöllerde susuz topraklar gibi Sensizlik çeşmesinden,yudum yudum içiyor
Her insanın ömründe bir sonbaharı vardır. Erişirsem vuslata, o zaman ilk bahardır. Kulaklarım çınlarsa, beni anan o yardır. Şimdi ne yapar diye hep aklımdan geçiyor.
Gökte uçan turnadan haberini sorarım. Kırılmışsa kanadı, pamuklara sararım. Gördüğüm rüyaları hep hayıra yorarım. İyi olan insanlar,bu dünyadan göçüyor.
Sazını ve sözünü, bilsen nasıl özledim. Yanık gönül sesini,uzaklardan izledim. Derunuma saklayıp,başkasından gizledim Nerede olursan ol, gönlüm seni seçiyor.
Ömür su kabarcığı, hiç durmadan akıyor. Geri döndüremezsin,arkansıra bakıyor. Yaşanmamış hayaller,hep içimi yakıyor. Attığım kahkahalar, artık hüzün biçiyor.
Bu gün de firar etti, güneş dağın ardına Göçmen kuşlar gidiyor,geldikleri yurduna. Geleceğim demiştin, yaz ayının dördüne. Güvendiğim birtanem,niye benden kaçıyor.
Son zamanda özlemin,yaman çöktü içime. Uğur böceği konsa,beyazlanmış saçıma. Gönül asla yaşlanmaz, girse de kaç biçime. Sevgin öyle harlı ki ,kıvılcımlar saçıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Asla Yaşlanmaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Asla Yaşlanmaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi çok güzel tesbitlerdi, işte en büyük Şair diye düşündüm, acıklıydı,sevgi ve özlem vardı, akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla.
Ne kadar büyük bir ıstırabın portresi bu böyle. Tasvir edilen keder, bu acıyı çeken herkesin aşina olduğu şey. Okuyan, evet sırf benim hüznümü resmetmiş şair der. Bana neler neler anlattı ki şiiriniz bir bilseniz. Sonunda da aynı fikirdeyiz sizinle. Gönül asla yaşlanmaz, girse de kaç biçime.
Benim nazarında Günün Şiiridir sayın Hoca m. Fondaki resminizle, şiir yorumunuzla, muhteşem eserinizle bütün güzellikleri cem etmiş bu şiiri ve şiirin devasa yürekli şairini tebrik ediyorum. Takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam....
Sayın Hoca m. Yine utandırdınız beni. Mavi için şükranlarımı sunuyorum. Onore ettiniz beni. Sağolun varolun. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız sayın Hoca m. Bi tanesiniz vesselam
Merhaba değerli ve de usta kalem Güzeldi eserin her zaman olduğu gibi Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm eserlerin şah eser ve benzersiz olsun Sağlıkla, sağlıcakla
Değerli kaleminizden sayfanıza yine güzel bir eser düşmüş yazan kalemi ve şairi kutlarım nice böyle güzel eserler yazmanız ve bizlerle sayfanızda paylaşmanız dileğiyle yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi selam ve saygılarla kalın sağlıcakla
çok güzel tesbitlerdi,
işte en büyük Şair diye düşündüm,
acıklıydı,sevgi ve özlem vardı,
akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem
Dua ve selamlarımla.