Söküğümü diken annem Yüzümün eğrisine bakıp “Yamasından değil, kirinden utan her zaman...‘‘ demişti Annem bilemezdi Yamalı aşkların bir gün içimdeki beyazı kirleteceğini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(Y)AMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(Y)AMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminizden sayfanıza düşen anlamlı akıcı ve duyguyla düşüncenin harmanıyla şahane bir eserinizi okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Midayet Kara tarafından 5/1/2021 9:57:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bazen o kadar güzel övgüler alıyorum ki utanıyorum. Daha iyi yazabilseydim, bir satırım bir insana dokunabilseydi ya da onarabilseydi diye hayıflanıyorum.
Sadece şiirleri değil yorumları da etkili K A R A C A
Abi Nevzat Çelik'i Kirli Gölek ve Şafak Türküsü ile bilirim,
A M A
bugün o kadar okudum ki şiirlerini, tarzım değişip şiirlerine benzerse bundan sonra şiirlerim diye korktum. Fena da olmaz ama birimizin pabucu atılır dama :))
Okumalarım bitmedi, senelerin birikmişi. Sen de hiç durmamışsın maşallah...
Midayet Kara tarafından 5/1/2021 9:57:03 AM zamanında düzenlenmiştir.