Sen gitme ebedî Ateş-i Şems’le, birlikte dönmeye başlayayım Diz çöktüm dergâhına girmeden Kimliğimin öteki suretinde çırak olsam Mestanelik içindeyim âh, Hâfız Seyyarelerle, kelâm-ı aşkla tekellüm eden
Ve şu gözlerim, sözlerime şahit ol ki, İki dünya zelzelesi koparken Göğsünde incinmesin âhenk taşı O ezelî ebedî tanışıklık duygusunda Âlemin esrarında tek güvenimsin Cihana açılsa göklerin kapısı Kavî köpründe, hurma ağacıdır büyüyen
Bilmez miyim Kızıl ateşin alazını Ay yarıldığı zaman ötmez gökteki kuşlar Tefeül’e yakut olan âşk kelimesi İlâhî ışıkta birleşsin ebedîyen Asılsın ilk beyti kirpiklerimin ucuna Ağır gelirse üzerine, yâr kelâmım Kâvileşmeden sükûnetle Sil gökyüzünde, denizin gözyaşını...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKUT ALAZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKUT ALAZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustaca yazılmış Yakut alazı şiirinizi beğeniyle okudum ,gönlünden damlayan duygular eksilmesin, kalemin daim yazar olsun tebrikler Ümmühan Yıldız Şairem.
Yine her zaman ki gibi ustaca yazılmış bir eser böyle güzel eserleri yazan kalemi canı gönülden kutluyorum şiir okumak için vardır okuyanın yüreğine hitap ediyorsa işte o güzel şiirdir sayfanızda böyle anlamlı güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Kıymetli Şairimiz Merhabalar. Güzel Eserinizi Can-ı Gönül'den kutlar, Tebrik ederim.Yürek sesiniz daim olsun. İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. _____________________ Selâm ve Duâ ile.
Yüreğime sedir kurdu güzel cümlelerin ah bacım. Şimdi Hafız yerinden kalkıp duysa idi eminim ki ''Şems'le dön'' derdi. ''Dön ki yürekteki doluluklar boşalsın'' derdi. Zamansız ayrılıklar alaz, alev, hâle değil midir? Yanıp yanı bitemeyen...
Yüreğime bir başka çöktü yine düne taşınanlar, sonsuza ulaşanlar. İyi ki dediğimsin...!
Ve ben her sabah Hafızın etrafına güvenle, minnacık ayaklarımla ayaklarına sımsıkı sarılarak dönme güzelliğini seninle dokuz kardeşimle belikte yaşadım…
Hayırlı akşamlar değerli Şaireye güzel betimlemelerle süslenmiş lale bahçesi gibi renkli laleler ile bezenmiş şiir bahçesi olmuş. Saygılarımla selamlıyorum.