Ben buradayım tam yaşamının içinde, Aldığın nefeste, soluduğun havada, benzersizliğimle senin içinde ... Kalbinin tam ortasında, Neden beni ararsın neden kaybolmusçasına sorgularsın benliğini? İşte tamda olmam gereken sendeyim . Ben bir ummanim, Ben senin sıfatlandırdığın ama adlandırmaya korktuğun zamanım. Ben sözlerle anlatılmayacak kadar hiç, Var olmaya çalışan cümlelerin, Düşüncelerinde var olacak kadar varlığının ta kendisiyim. .... Ben buradayım tam da olmam gereken yerde, Yokluğunun mücadelesi varlığında ise savaşının tam ortasındayım. Sen olmayanı aramaya mahkum, Ben senin bulmanı beklemeye meftun, Bilinmezliğin ta kendisiyim. Benim nerede olduğumu sorma bana! Ben senin olduğun her yerde, zamanının getirisinde, Günlerin senden götürdüğü düşüncelerin ana fikriyim... ..... Ben olmayan varlığımla buradayım, Ben senin dört bir yanında olan havadan ibaretim. Sen gökyüzüne baktığında oradayım, Toprağa bastığında, bastığın yerde ayaklarının altındayım. Tüm bilinmezlikler bende vücut buldu. Tüm düşünceler bende kayboldu. ..... Ben zamansız çağrışımlarla burdayım... Senin varlığının bilinmeyen yönleri ile donandım. Ben senin bilinen yönlerinde kayboldum. Cümlelerin harflerinin tabiri benim. Her düşüncenin arkasındaki temel benim. Ben bir muammayım. Ben olmayan ama yaşanabilen, Görülmeyen ama dokunulan, Kokmayan ama ferahlatan her anın ta kendisiyim....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN BURADAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN BURADAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.