Bu kez, ilk defa Bir kitabı, tam ortasından açıp da Okumak istedim… Hayatımın hikâyesi olmalıydı, bu. Hayatımızın…
Evveli, yalnız senin bildiğin izlerle Ezelimiz, bir tek sana inandığım, Koşulsuz sana güvendiğim gizlerle bezeli… Sonrası… Sonrası, her harfiyle Her kelimesiyle Ve her cümlesiyle biz…
Düşünsene Linnya; Adımı taşıyan bir oğlumuz olabilirdi Gitar çalardı belki, Ya da ne bileyim, başka bir enstrüman Şiir yazan… Beste yapan… Ve bir kızım daha! Mavilikler içinde, eşsiz bir arya…
Söylesene Linnya; Mutluluğu kavramak için Daha ne kadar büyümek lazım? Ne kadar vaktin var? Yani kaç yaşına kadar?
‘Ömür’ denilen mevsim Linnya; Bir nefeslik bahardır Tez gelip geçer, unutma! ‘Aşk’ denen fırtınaysa Dağ, taş yıkar… Kaş, göz kırar… Ağız, burun dağıtır! Avutma kendini n’olur! Masallarla avutma…
Ve daim hatırla Issızlığı yırtarcasına Tam ortasından başladığımız Bir hikâyemiz var… Unutma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Linnya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Linnya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir serzeniş ve duygu akımı olmuş. Güzele hangi kelimeler ile anlatırım bilemem ama duygularınız daim ilhamınız bol olsun çok güzel bir şiirle başladım👏👏👏