Bizi biz yapan yakışan gözlerimizdi Uzanırdık maviden doğma okyanuslara Sokulurduk arada bulutların arasına Gök bana yer sana şahit gibi Yağardık gün boyu toprak anaya.
Düştükçe biz eğilir miydi fidanlar Nedendir bilmem çok mu yağmıştık biz Geç mi gelmişti bu sene bahar Neden erkenden sarardı ki yapraklar Ne çok sordum değil mi Ne çabuk solduk diyecektim aslında.
Dur durak bilmeyen bir yolculukta Hızlı giden trenden atarcasına Yıkılmış mıydık bir yol kenarına Sağ tarafından sağ kalırken sen Bir uçurum görmüştüm rüyalarımda Sol yanımdan düşmüştün oysa.
Yine yalnızlık sardı kollarımı Yine yalnız bakmıştın gözlerime Yalnız bir kelimeydi belki hepsi Ya da yalnız mıydım gerçekten? Ya da değildim sadece sessizdim Ne bileyim saçmalıyorum belkide Saçma sapan bir şey işte.
Biraz ayyuka çıkmak istiyorum Şöyle yukarıdan izlerken bizi Eskiden neydik bilmek istiyorum Yavaşça gölgeni izliyorum Şöyle biraz başımı kaldırdığımda Bizi biz olmakla suçlarcasına Uçurtmalar görüyorum.
Simsiyah ve kederli Yalnız uçan kuşlar gibi Bir gece bir odaya düşüyorum Falcının da anlattığı gibi Ben ve dört duvardım aslında Ben hiç yalnız kalmadım ki.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben ve Dört Duvar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben ve Dört Duvar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Simsiyah ve kederli Yalnız uçan kuşlar gibi Bir gece bir odaya düşüyorum Falcının da anlattığı gibi Ben ve dört duvardım aslında Ben hiç yalnız kalmadım ki.
Kutluyorum değerli yürek sesinizi.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Yalnızlık paylaşılmaz Paylaşılsa yalnızlık olmaz Dört duvar arasına sıkışmış bir gönül kendiyle baş başadır. Şiirin etkileyici bir akışı vardı. Tebrik ediyorum. Kaleminize sağlık.
Sayfanızda kaleminizin mısralara yansıttığı eserinizi okurken haz aldım güzel bir eser olmuş akıcı duygu yoğunluğu mısralar arası bağ kurma bakımında harika sayfanızda nice böyle güzel eserler okuma dileklerimle birlikte yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Yalnız uçan kuşlar gibi
Bir gece bir odaya düşüyorum
Falcının da anlattığı gibi
Ben ve dört duvardım aslında
Ben hiç yalnız kalmadım ki.
Kutluyorum değerli yürek sesinizi.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.