havadan sudan bir kadının portresi yanık kesiklerine bir tas su
pelerinli dul-un ayakucunda ki celladına “Pardon Mösyö. Kasten yapmadım” demesi bilemedik her acısı kısa bir silkinmeydi...
omuzları kendi tabutunun ağırlığını kaldıramıyordu ekmek bulamıyorlarsa kafamı yesinler demiş miydi gölgesinin gezindiği sarayın duvarlarında..
tarihte sözleri sakız edilirken Curtis Sakız Fabrikası kurulmamıştı bile
hırgür arasında başı kesilenlerdenmiş. gözleri ışık körü sepetin içinde Azrail’i döküldü tutam tutam bakışları kopan başının içinde okuduğu yüzlerce kitabın önsözü..
topal devrimin kraliçesi metal ülkenin külleri arasında aldı yerini ipekten ayakkabısı tökezlenmiş sözleriyle kulak memesi uçlarına asıldı fi tarihinin..
avlanırken aşık oluyorlardı faili bilindik korkuların diyeti ödenmeliydi öldürülürken özgürlük özgürlük bağırışlarını atanlar öldüler..
ekmeği kana batırdılar damak tatları yerine geldi..
travmaların yasını tutmak mı dediniz sabun köpüğü var tarih yerine alır mısınız?!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
pelerinli dul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
pelerinli dul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.