…… Bilmem, yakınlaştırır mı ki bu çaba? …… Aramızdaki ‘ACABA’larla dolu mesafeleri!
. . . . . . . . . . . . . . .
Alıp kalemi elime Bastıra bastıra adını yazandım, göğsüme! Aşkın, kanıma akıştı… Hem çok yakıştı Hem de derin bir yakıştı…
Alıp bıçağı elime Kanata kanata adını kazıyandım böğrüme Aşkın, canıma yapıştı… Kalbimle ölüm arasındaki mesafe Ya bir kaç santimetre Ya karıştı! Ve… Bu mısralar sevgili Hem ilan-ı Aşk Hem yakarıştı…
Şimdi mümkünse Ya ayrış kanımdan Ya karış canımdan… … Hem Bu bir yakarış, canımdan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya/Karış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya/Karış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem çok yakıştı,hem derin bir yakıştı… Hem soğuk bir kıştı,hem kapkara kıştı, Hem gönlümü alıştı,hem gönlüm alıştı, Hem kalbimde taştı,hem yüreğim taştı...
Nurettin GÜLBEY Saat : 13:15 28.02.2021 Yalova
Tebrikler üstadım...Güzel ve anlamlı bir şiir,özellikle "Hem çok yakıştı,Hem de derin bir yakıştı" misali derin anlamlı dizeler okudum…Selam ve saygılarımla...
Değerli kaleminizden sayfalara dökülen ve de okuyanlarına haz veren güzel eserlerinizi bizlerle paylaştığınız için sizi kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görmek kaydıyla kalemin daim ilhamın bol olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerle kal sağlıcakla
Alıp kalemi elime, büyük özveriyle Bastıra bastıra adını yazandım, göğsüme! İnce ince Aşkın, kanıma akıştı…A-kıştı, kış’tı Hem çok yakıştı, ya kıştı ya akıştı Hem de derin bir yakıştı…Yaktı da y-aktı
Alıp bıçağı elime, sinirle Kanata kanata adını kazıyandım böğrüme, göğsüme Aşkın, canıma yapıştı... yapıştı canıma aşkın Kalbimle ölüm arasındaki mesafe, nefes gibi derken Ya bir kaç santimetreydi Ya karıştı!, ayrıştı, aklım karıştı... Ve…dilim döndüğünce Bu mısralar sevgilim sana Hem ilan-ı Aşktı dolaylı yoldan Hem yakarıştı…Yakıştı, yakarıştı, yalvarıştı...
Şimdi mümkünse Tut cesaretin varsa Ya ayrış kanımdan, arkana bakmadan Ya karış canımdan…hiç korkmadan … Hem, anladıysan ve hissettiysen beni Bu bir yakarış, canımdan! Al o zaman!
Hem soğuk bir kıştı,hem kapkara kıştı,
Hem gönlümü alıştı,hem gönlüm alıştı,
Hem kalbimde taştı,hem yüreğim taştı...
Nurettin GÜLBEY
Saat : 13:15
28.02.2021
Yalova
Tebrikler üstadım...Güzel ve anlamlı bir şiir,özellikle "Hem çok yakıştı,Hem de derin bir yakıştı" misali derin anlamlı dizeler okudum…Selam ve saygılarımla...