Durup dururken Bir sürü düşmanım oldu şimdi Seni sevdiğim için... Beni seçtiğin için... Adını dahi bilmediğim düşmanlarım!
Bunca yıldır sakladığım Gizli gizli büyüttüğüm Sevgi dolu yüreğimden Bihaber düşmanlarım! İnsanım, İnsanlarım…
Memleketimin ağrıyan yanları Kıskançlık, çiğlik, eğitimsizlik Ve… Hep bencilik… Birdenbire sümen altı olur adamlık!
Şimdilerde gelip sana Ne çok yalan diyecekler… Tipimden, tipsizliğimden başlayıp Yaşımı dert edecekler… Biliyorum, üzecekler seni! Sorsan; Her daim iyiliğini isteyecekler…
‘’İyiliğini istemek’’ Mahiyeti ne çok değişti insanlığımızın ‘’Benim dediğimi yapar, Benim dilediğimi seçersen canım; Aksi halde en koyu düşmanımsın’’
‘’Sakın yanlış anlama’’ derler ardından ‘’Ben senin, iyiliğini isterim’’
Biliyorsun, üzecekler seni… En ufak şey bilmezlerken hakkımda Yerecekler beni… Akla hayale sığmayan, bir sürü yalan diyecekler Etkileyecekler… Belki de Vazgeçirecekler bu işten seni…
Durup dururken bir sürü düşmanım oldu şimdi Seni sevdiğim için... Beni seçtiğin için... Adını dahi bilmediğim düşmanlarım!
Varsın olsun yar… Varsın… Olsun… Sen yanımda ol da Cümle âlem, karşımda dursun… Ne çıkar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı değer kaleminizden sayfanıza güzel bir eser düşmüş beğenerek okudum böyle güzel eserleri sayfanızda görme dileğiyle yüreğinize emeğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Kaleminize sağlık.