Hangi ayrılık başrolü oynamak ister? Hava soğuyunca gölgesi eksik ağaçlar da Yalnız kalır sahnede Geçmişi gözden geçirenler Neden öfke ve kırgınlık kusar Bin bir endişeyi yaşamak Üzüntüde kahrolup yıkılmak yerine Kararlı şekilde kalk ayağa İçinde kopan fırtına yön şaşırsın Kaçmak sana yakışmaz Dudaklarını kıvırıp tek bir bakışla Gülümseyip tokalaşmak için el uzat
Korku bir tercihtir, sevgi son derece gerçek Erguvanların gözbebeklerinde de Başını alt üst eden yıllar var Sen, tıpkı çocukken yaptığın gibi Korkuyu önüne tut ve Kirpiklerini kırpıştırmadan Gözlerinin ta içine bak Karşındaki devler de ufalır, hepsi bu!
Suçlu değil bahçendeki çiçekler Toyluğa, sebep aramaz güneş Bugün haksızlığa uğrayan kalp atışların Yarın bambaşka canlanacak Samimiyetsiz kahrolasıca sözlerle Sümsük kediden hiç farkın yok Neden cehennemin öfkesine sarılırsın Onca yıl masal anlataduran sözler Kendinden utanarak hücresine çekilir
Ah, işte duymak istemediğin ses! Kahkaha eşliğinde bu kez aldırmayıp -Peki. Derken Terleyen avuç içine baksın Koskoca bir taş oturmuş kapanmaz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Silbaştan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Silbaştan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derin derin mısraların, cümlelerin sonunda ki “Peki” kelimesi ne güçlüdür aslında. Bazen onaylarsın, bazen anlatmak isteyip anlatamadığındır, yada anlatmak istemediğin her şeyi içine sığdırırsın “Peki” dersin sadece..
Dolu dolu duygularınız ve kaleminiz daim olsun ... ✍
1GeCe tarafından 2/5/2021 5:21:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yani; "Dudaklarını kıvırıp tek bir bakışla Gülümseyip tokalaşmak için el uzat" tepeden bak diyorsun değil mi Hocam ::)) Hak edene ya da layık olana kuşbakışı bakılmalı. Şiir Güzeldi. Biraz tebessüm katayım istedim. Kutlarım Saygılarımla.
Ümmü'm, şiirini okuyunca aklıma bugünlerde sürekli duyduğum, okuduğum kadına yönelik saldırı ve şiddet geldi. Üstelik ne çok etrafımızda eşleri tarafından baskı uygulanan ezilen, hor görülenler var. Dev ve cüce misali bir çatıya sığamayanların olduğu yerde, kalıplı olup da kalıpsız yüreklilere işte böyle rest çekip insan gibi tokalaşıp çekip giden yürekliler de var ama sayıları az sanırım. Allah insanın karşısına her manada güzel insanları dostları eşleri yârenleri çıkartsın diyor güncel olan bir konuyu ele aldığın için tebrik ederim bacım. Yürektesin varlığınla.
Gecenin bu saatinde okumaya değer bir şiirdi. Okudukça bazı şeyleri silip silbaştan mı başlamalı acaba diye düşündürmedi değil. Güzeldi hocam. Selam ve saygımla.
Acıların, ayrılıkların üstesinden gelmek mantık işi mi yürek işi mi bilemiyorum ama bana göre duygularına esir olan kişi bunu başaramaz hep dudaklarını büker. Ayrıca korku bir tercih değil iç güdüsel ve yaratılışa bağlıdır. Mesela ben her şeyden korkarımm..Güçlü olan yürek sümsüklüğü kabullenmez. Ve ya Güçlü görüntüsü altında yüreğinde kocaman bir yokluk deliği açmak gibi..Bütün bunların sonucunda hayata yeniden başlamak için evet sil baştan başlamak lazım. Bu şiirde çok rol var. Ben de yorum rolünü üstlendimm :) Kıymetli eserinizi, sizi tebrik ediyorum Ümmühan Hanım. Sevgilerimle..
Suçlu değil bahçendeki çiçekler Toyluğa, sebep aramaz güneş Bugün haksızlığa uğrayan kalp atışların Yarın bambaşka canlanacak Samimiyetsiz kahrolasıca sözlerle Sümsük kediden hiç farkın yok Neden cehennemin öfkesine sarılırsın Onca yıl masal anlataduran sözler Kendinden utanarak hücresine çekilir
Hissedilerek ve içtenlikle yazılmış harika bir serbest şiirdi kutluyorum tebrikler. Sonsuz saygılarımla.
Sevda her yiğidin harcı olmadığına bir vurguydu sanki dizeler. Buna sebep; ben diyen egosu yüksek kişilerle hele hiç olmaz diyordu adeta... Çok güzeldi değerli şairem. Yürek sesinize gönülden tebriklerimle. Sevgimle...
Dolu dolu duygularınız ve
kaleminiz daim olsun ... ✍
1GeCe tarafından 2/5/2021 5:21:50 PM zamanında düzenlenmiştir.