(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZIK Kİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZIK Kİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selâmünaleyküm! Mecit Bey Kardeşim, Uzun zamandır defterde paylaşım yapamıyorum. Hattâ sık sık ziyaret de edemiyorum. Bugün şöyle bir göz atayım diye girdim ki, bildirimlerde sizin isminizi görünce şiir okuma arzusu sardı benliğimi ve geldim… İyi ki gelmişim sayfanıza… Günün fotoğrafını çeken muhteşem bir şiir okuttunuz. Var olun. İnsanlığın ve özellikle de İslâm toplumunun girdiği karanlıktan, kaostan bir ân evvel kurtulması için Rabbim inayet etsin inşaallah. Rabbim sıhhat ve huzurunuzu daim, ömrünüzü bereketli eyleye.. Muhabbetle…
Müşteki olanlar girmiş hizaya Kimi yere bakar, kimi fezaya İtikat kalmamış hükmü kazaya İstida tebliği bir pula kalmış….. Demek geldi içimden. Derinlikli şiire çok yüzeysel bir yaklaşım olacak ama, dilimden böyle çıktı. Kabul buyrula…
Bu gün sayfanızda yürek sesinizin yansıması olan bir şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz daim olsun sizden yürek sesinizin yansıdığı nice güzel şiirlere dileğimle kalın sağlıcakla
Sevgili Hocam; üzüntüm beğenip beğenmeme okuyup okumama değil. değersize değer verip kötülük ettiğimiz gibi, değerleri görmezden geldiğimize... İşte bunlar basit görünse de biriktikçe yozlaşıyoruz. Vesselam. Selam ve dua ile saygılar.
Ne diyor Hadis "Emanet ehline verilmediği zaman kıyameti bekleyin."
Öte yanda bir şair de şöyle diyor "Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur. Can da, inci mercan da..."
Her şeyde biraz bundan dolayı kaybetmedik mi?
Başlar ayak, ayaklar baş olmuş gidiyoruz kıyamete Mecit Aktürk Kardeşim.
Şiire tebriklerim saygım selamlarımla.