çok sevip karşılığında özlemle anılacak bir aşk işi yaptırılacaktır. özellikler, özellikle özele bağlı kalınmadan tasarlanmalı, kurgu, giriş, bitiş arasında uzun süreli bağlanmalar olmamalıdır. taraflar, finansörler eşliğinde kısa reklam gelirlerine sahip olacaktır. garanti süresi firmamız aşklarında sağlanmamakla birlikte, kişiye özel istismarlar mevcuttur. gerekli acı ve hayal kırıklıkları hatta bilumum düşler kapasiteye bağlı olarak genişletilebilir. yönetim planı kat-i surette kusurlu olmalı, kusursuz planlar işlevselliği yönünden müessesemize uygun düşmemektedir. süre zarfında oluşan aşk-meşk görüntüleri, izleyici kitle ile paylaşılmaya gerek görülmemek ile birlikte arşivlerde saklanılabilir. wi-fi ağına erişimde yaşanması muhtemel mutluluk sebebi ile dış bağlar kesinlikle kontrol altında tutulacaktır. yapay zeka ve bu gibileri eğer acınızı destekliyorsa kullanılması kaçınılmazdır. arada içilen kahve, sigara ve yenilen yemek müessese ikramı olup, iki kişilik sipariş önerilmez. beklentiler bu süreçte eksiksiz karşılanacak, kendinize ait ayrılık sokakları, hüzün apartmanları koreografileri ücretsiz olarak hizmetinize sunulacaktır. bu surette yine de ihanet veya aldatma temalı istem dışı hareketler görüşmenizi size haber vermeden sonlandırmaya yetecek unsur olarak sayılacaktır. bu şartlar dahilinde sevmek ve ayrılmak garantisi ile aşk başvurunuz dikkate alınacaktır.
not: sevip de mutlu olanların başvurmaması önemli rica olunur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
lütfen isim soy isim yazmayı unutmayın. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
lütfen isim soy isim yazmayı unutmayın. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslına bakarsan bu kadar mukaddes derin besleyici saf duru bağlayıcı güçlü cesur .... bir duyguyu insan olarak ne kadar ayağa düşürdüğümüzü (esprili diyenler çıkabilir ama )bana güçlü ve acı bir dille anlattı şiir Kalemle değil belli bıçakla mı yazdın şiiri
Geçmedi çarşafla bezle
Burnum silmekten pişti
Gözüm kanlandı şişti
Atmak istiyorum başımdan
Oldum arkadaşımdan
Varsa bunu alacak
Pek çok memnun kalacak
İlkokulda böyle bir tekerleme söylerdik, o geldi aklıma :))