Kimse için değmezmiş değer vermek Bilemedim Kafana takma söylediklerim öylemesine Söz dinlemiyor kalbim işte Aşka tövbeliydi hani Sen gelirsin diye Nefesimi tutuyorum bazen Düşerimi yatırıyorum karanlıklara Uykuları uyutuyorum gözlerimde Aynalara bakar gibi bakıyorum Uyanan rüyalarımda seyre dalıyorum gelişine..!
Peşinden koşsam da Karanlığın yolunu kesti aydınlık Işığını kapattı geceler Anladım bilememeyi Rüzgara tokat atar gibi Hüzün sokağında bıraktıldığım anda..!
O güne kadar ne kadar güzelmiş gözlerin Mevsimlikmiş meğer Bilemedim Yaşadıklarımız Türk filmi gibi süresi bitti Suskunluk kelepçelendi dilimde Hiç bitmeyecek derken bitirdin beni Tükendğimde anladım..!
Sustum Konuşsam da anlamazsın beni Artık kitap arası kurutulan çiçeksin Yağmurun düşlerine aşık oldu yüreğim Unutmayı bilemedim..!
Yoluna düştü Anılarım,gecelerim Kalanımı almaya geldim Bu nasıl aşk Bilemedim
Takılıp kaldığım kalp Bir cenaze bıraktın içimde Duygularımın intharını Vedalar nasıl söylenir Bilemedim Beni terk ettiğinde anladım
Aşka tövbelim Sen diye anlatacağım bir şey yok artık Kimse için değmezmiş bilemedim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........Bilemedim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........Bilemedim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüeğine emeğine sağlık
__________________________________Selamlar