Hani bir türkünün bağrı yanık son dörtlüğü gibi…. Seviyorum seni… Varlığını, Yokluğunu hatta… Yokluğunda tatmayı fukaralığı, Özlemine gark olmayı deliler gibi…. Bir sigara dumanı gibi usulca, Ve derin derin ciğerlerime çekmeyi seni… Bıkmıyorum söylemekten; Sevgili! Seviyorum seni…
Seni bekler gibi beklemeyi çapkın güneşi… Koynuma almayı, Bir jigolo iffetsizliğindeki hoyrat geceyi… Hayalinle sevişerek geçen her bir arsız saniyeyi, Ve yoldaşım olan sensizliği, Yaşanmamış ama yaşanması muhtemel her tensel özlemi, Beni sana kenetleyen her öksüz dizeyi , Ve şiirlerde imge imge yaşamayı seni, Ömrümün son demine vurulmuş mahlasımken sen; Sevgili! Seviyorum seni…
Aynı gökyüzü altında hayal kurmayı seninle… Aynı geceye uyuyup, Dahası aynı sabaha uyanmayı, İsminin baş harfiyle başlayan her nesneyi, Ve iklimlere sığmayan, Yoruma muhtaç hararetini… Parmaklarının saçlarımla yaptığı etnik danslar bütününü, Teninin tenimle eşsiz ahengini… Sevgili! Seviyorum seni…
Dudaklarımdan süzüm süzüm süzülen adını, Ve anlamını onun ; Hayatıma kattığı manayla beraber… Demini gözlerinin… İçlerindeki o sıcak yakamozu… Buğusunu kor dudaklarının, Onların potasında eritmeyi ömrü… Bakışlarının kuytuluğunda ötenazi dilenmeyi, Sana çıkamayan çıkmaz sokakların tümünü… Ve sana uzanan her vadiyi, Sevgili! Seviyorum seni
Seni alnıma yazan kader olgusunun kendisini… Sürekli dönen ama bir türlü başı dönmeyen dünyayı, (Ki Mevlana sabrı taşıdığına eminim) Yani sözün özü ben seni seveyim diye dönen dünyayı… Üç yüz altmış beş güne sığmayıp, Altı saate tutuklu kalmış düşüncelerimi… Seni şekillendiren Yaradanı, Ve doğuranını; (Seni sevebilmeme hizmet etmesi için…) Bir de kendimi seviyorum tabii… Benliğimi... Senle dolu her zerremi, Aşkınla kanayan dokularımın cümlesini… Sevgili! Seviyorum seni….
Seviyorum seni sevmeyi… Sevgi kavramının vücut bulma sebebini, Ve o sebep olan biricik seni… Sevgilimmmmmm! Ellerime bulaşmış is karası, Alnıma sürülmüş bir çalım kara leke olsan kaç yazar ki… Arınırım, Gözbebeklerinin masumiyet timsali beyazlığına bürünüp…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
<<<<<<>>>>>> şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
<<<<<<>>>>>> şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbest şiirde çağdaşlığı yakalayan bir kurgu. Şiirsellik ve ahenk gayet başarılı. İşlenen konuya diyecek bir şey yok. Adı üzerinde "sevgili, seviyorum seni" Tebrikler.
Seviyorum seni sevmeyi… Sevgi kavramının vücut bulma sebebini, Ve o sebep olan biricik seni… Sevgilimmmmmm! Ellerime bulaşmış is karası, Alnıma sürülmüş bir çalım kara leke olsan kaç yazar ki… Arınırım, Gözbebeklerinin masumiyet timsali beyazlığına bürünüp…
(28/07/2008-ANKARA) (A-Y) ben de sizin bu sevgi dolu şiirlerinizi çok seviyorum efendim...yine çok güzeldi...teşekkürler...tebrikler...saygımla...
Seni bekler gibi beklemeyi çapkın güneşi… Koynuma almayı, Bir jigolo iffetsizliğindeki hoyrat geceyi… Hayalinle sevişerek geçen her bir arsız saniyeyi, Ve yoldaşım olan sensizliği, müthiş imgeleriniz ve mecaz lardaki sıradışılık,karışıklığında aşkı koparıp çıkarış ve anlamayanın yüzüne fırlatılabilecek en derin sırları örmüş nakış nakış,,, şiirin gideceği menzil hedefe zaten kilitlenmiş... bu tarz yazdığında çok da ha kendin oluyorsun.... çünkü kendi derinliğine iniyorsun.... tebrik ederim dostumu.........
herşeye inat ,herzorluğa kafa tutarcasına yazılmış bir şiir değil sadece bir yüreğin sevgilisini ne kadar kutsadığını anlatan bir şiir . bence şair hep sevmeli ki güzel şiirler yazıp diğer şairleri çatlatmalı:)
Yine güzel bir şiir okumanın hazzına vardım. Sevgiyi o kadar yoğun anlatıyorsun ki.! Anlamak için pür dikkât bir şekilde kendimi şiirin içine atıyorum. Şiirle birlikte bir gezintiye çıkıyorum. Bazen kelimelerde baş harflere takılıyorum. Bazen yıldızlara kadar uzanıyorum. Bulutların üzerinden bakıyorum dünyaya, çoook uzaklarda penceresinden ışık sızan bir eve yaklaşıyorum ve gözleri yaşlı, gecelerle kavgalı bir sevdalı görüyorum. İçin sızlıyor. Beklediği vûslatına kavuşmak için dualar ediyor. Üzerine gümişi bir şûle aksetmiş de beklediğinin cisminin şâvkı vurmuş yüzüne. Güzel bir şiir okudum . Gâhi çıktık gökyüzüne seyreyledik alemi.! Gâhi indik yer yüzüne seyreyler alem bizi.! Kutluyorum güzel gönülden damlayanları.
kardelen26 tarafından 7/28/2008 7:39:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi kutsaldır,erdemdir ne mutlu sevebilene ve ne mutlu o cesarete emeğe... TEBRİKLER ayşegül hanım her zamanki gibi cesurca yürekten akmış duygular, o yüzden sayfanıza koşarak geliyorum keyifle ayrılıyorum...kaleminiz susmasın asla... maviler yüreğinize...yarın umut olsun hepimize... sevgimle...
Seni Seviyorum diyebilmenin özgürlüğü ve rahatlığıyla yazılmış mısralar.. Bazen insan döner dolaşır bu iki kelime etrafında ne diyeceğini hangi cümleyi kuracağını hangi imgeleri süsleyip bu iki kelimenin gölgesini oluşturacağını bilemez... Yoğun düşüncelerin özeti olan benim icin kutsal baskaları icin iki kelimeden ibaret olan bu cümleyi heralde en güzel bu mısralar yansıtırdı insana... Saygılarımla cok güzeldi..
Seni alnıma yazan kader olgusunun kendisini… Sürekli dönen ama bir türlü başı dönmeyen dünyayı, (Ki Mevlana sabrı taşıdığına eminim) Yani sözün özü ben seni seveyim diye dönen dünyayı… Üç yüz altmış beş güne sığmayıp, Altı saate tutuklu kalmış düşüncelerimi… Seni şekillendiren Yaradanı, Ve doğuranını; (Seni sevebilmeme hizmet etmesi için…) Bir de kendimi seviyorum tabii… Benliğimi... Senle dolu her zerremi, Aşkınla kanayan dokularımın cümlesini… Sevgili! Seviyorum seni….
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, SEVMEK NE GÜZEL DEĞİL Mİ...NE MUTLU SİZE... BAŞTAN SONA GÜZEL ŞİİRDİ EFENDİM...YÜREKTEN KUTLARIM.... SELAM VE SEVGİYLE...
Düşlerimin başladığı yerde selam duruyorum özlem dolu baharlara… içimde hayallerimi tetikleyen bir sevda taşıyorum….. hicranım rüzgara savursa da yediveren iklimleri, ben her dem gökkuşağı tonunda yer bulurum yüreğinde..gövdene tutunan bir yaprak esintisine bürünür ,dokunuşlarında yeniden filiz olurum… senli mimiklerimi güneşe yansıtsam.güneş gülümser yüzüme ..sen olur …gece aydınlanır gelişlerine…güneş bile kıskanır….
bu sevginin hangi boyutur..hangi meridyenyen hangi paralele uzanan bir sığınma talebidir..bir ölçütü bir kıstası varmıdır aşkın,sevdanın..bir ulaşma yada doyma noktası.....bir şiir kaç sevda eder..
her türlü övgüyü hakeeden bir şiir..büyük emek ve özveriyle ayzılmış..yoğun duygular... yazan yüreğini selamliyorum..............sevgiler....................aspendos
Seviyorum seni sevmeyi… Sevgi kavramının vücut bulma sebebini, Ve o sebep olan biricik seni… Sevgilimmmmmm! == iİTEN DUYGULARLA YAZILMIŞ NEFİS BİR ŞİİRDİ. TEBRİKLER ..
"Seni alnıma yazan kader olgusunun kendisini… Sürekli dönen ama bir türlü başı dönmeyen dünyayı, (Ki Mevlana sabrı taşıdığına eminim) Yani sözün özü ben seni seveyim diye dönen dünyayı… Üç yüz altmış beş güne sığmayıp, Altı saate tutuklu kalmış düşüncelerimi… Seni şekillendiren Yaradanı, Ve doğuranını; (Seni sevebilmeme hizmet etmesi için…) Bir de kendimi seviyorum tabii… Benliğimi... Senle dolu her zerremi, Aşkınla kanayan dokularımın cümlesini… Sevgili! Seviyorum seni….
Şiir,şiirki,şiirden öte duygular. Ya ne güzel duygular bunlar....
Birisini sevmek ona bir ömür adamak...Onunla çoğalıp onunla azalmak...Varlığıyla var olup Yokluğunda kaybolmak...Biz kadınlalar daha bi güzel ve de farklı seviyoruz galiba...Hangi erkek sevgisini böyle güzel anlatabilirki...Okuduğum en güzel sevgi şiiriydi yüreğine sağlık, herzaman ki gibi yine süper ötesi harika bir şiirdi :)
İşlenen konuya diyecek bir şey yok. Adı üzerinde "sevgili, seviyorum seni"
Tebrikler.