Bizi sönen sigaralar... . .. Yüküm yokmuş gibi davran birde Kelimeler hürdü hükmünde Yeni doğmuş kadar ürkek benliğinde Bizi sönen sigaralar... . .. . Nesi çıkar yüreğin mezbahında Tıkalı koridorların sonuna erene değin Zamana gülümseyen duvarlara sürter Bizi sönen sigaralar... . .. . Öğrenemedim ortalarına yol bulmayı Kıyı köşe ne varsa sokulurcasına birikir Pis bir işgal tüter sensizliğinde Bizi sönen sigaralar... . .. . Masum bir meleğin kanadında Ümidane kaderi feleğin Kavuşur bitmelerde ürkek varoluşa Bizi sönen sigaralar... . ..
Öteki olmadan kuşat ellerimizi Yaşatmalı çalıkuşlarını gri direklerde Mazisi kaybolan güftelerde Bizi sönen sigaralar... . .. . Sonuda başlar baharın ilkide Telaşe geçen ömrün nüktelerinde Gidenin rızasına mahkum sevgimizde Bizi sönen sigaralar... . .. . Yetişir berrak bir nefs aşka memnu Sevişir ılık bir arzunun ilişiğinde Keşiştiğinde dumanı har olur dizeler Bizi sönen sigaralar... . .. . Sinmeli kokusu yegane mevsimlerin İnmeli kışında kalan saf niyetli rüzgar Bizi yanar hatıraların küllüğünde Bizi sönen sigaralar... .. .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizi sönen sigaralar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizi sönen sigaralar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.