Özlem yağmuruna tutuldum yine Gözlerim eşlik ediyor kederime Islandım üşüyorum sensizliğimde Sitem ediyorum sensiz kimsesizliğime.
Şuan yanımda olsaydın sende Uyuyup uyansaydım sinende Gel sar beni kalbinin elleriyle Isıt sevgili üşüyen kalbimi kalbinde.
Tekrar söylüyorum işte Papağan misali bak yine Seviyorum seni diye İnanmıyorsan sevgime Kınından çıkar hançeri Vur da yar, ikiye yar sinemi İçimde kim var gör sevgili.
Elimden elini ne olur çekme Çekip alma benden kalbini Düşürme hasret ateşine Mum gibi eritme Seni seven yüreğimi.
Mahrum etme gözlerimden mavi gözlerini Çok özledim birtanem sevda dolu sesini Sesin silsin kulağımın pasını Konuş rüzgara kokun gelsin bana sesinle Hıçkırıklar tutsun, an beni aşk ile her saniye Canımda, damarımda, kanımda hissedeyim nefesini Yokluğunda çaresiz biçare hissetmeyeyim kendimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİMDE GÖR KENDİNİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİMDE GÖR KENDİNİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizi çok beğendim güzel olmuş Melek hanım tebrikler. Bende deneme yazısı yazmıştım ama nasıl oldu bilmem ilk deneme yazısı sağlıkla ilgili yaşanan durumla ilgiliydi.
Özlem ve hasretlerin bir adım önde olduğu dizelerinizde sevgide yalnız bırakılmış yüreğin sevgiliye vuslat çığlıkları vardı...harika bir sevda şiiri okudum şairimi gönülden kutlarım...duygularınız bitimsiz ilhamınız daim olsun...selam ve saygılarımla...Ziya VAR