Dilim her andığında, varsın dualarımda Tüm dileklerim senle, dolu ayalarımda Nasip çektim vuslata, tığla oyalarımda Seni arar dururum, gece rüyalarımda İhtiyacım var sevdam, hep yanımda kalmana Bakışarak aşk ile, gözlerime dalmana.
Hayaller kuruyorum, senli her gün her gece Gönlümün sarayında, sen padişah ben ece Yazılır iki hece, sevda kalpte bilmece Sevdanın adı dilde, aklı baştan çelmece İhtiyacım var sevdam, hep yanımda kalmana Bakışarak aşk ile, gözlerime dalmana.
Her kalp sevemez aşkla, olur saman alevi Karşılıklı olunca, ne güzel şeydir sevi Ayrılmak yok diyerek, şart desin aşkın devi Gönlümce mutluyum ben, kalbin aşkımın evi İhtiyacım var sevdam, hep yanımda kalmana Bakışarak aşk ile, gözlerime dalmana.
Seven çok şey istemez, olman kafi anımda Aşk ile dolaş yeter, damarımda kanımda Olmanı istiyorum, yaşarken hep yanımda Sen benim her şeyimsin, cananımda canımda İhtiyacım var sevdam, hep yanımda kalmana Bakışarak aşk ile, gözlerime dalmana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHTİYACIM VAR SEVDAM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHTİYACIM VAR SEVDAM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz güzel olmuş çok beğendim bende Melek hanım. Bende deneme yazısı yazmıştım bir tane sağlıkla ilgili ama nasıl oldu bilmiyorum iyi yazabildim mi şiiriniz çok güzel.