Sal sevda kuşunu, ulaşsın bana Taht kursun al kalbim, gönül tahtına Mahşeri sevdam de, sakla en sona Büyüt yüreğinde, ekip bahtına Sensiz hayatımın, anlamı olmaz Boşa koysam dolmaz, doluysa almaz.
Yokluğunda günler, anlam taşımaz Dizde derman gider, ayak koşamaz Güçsüz kalır beden, engel aşamaz Kalbim atmaz olur, cansız yaşamaz Sensiz bu hayatın, anlamı olmaz Boşa koysam dolmaz, doluysa almaz.
Ağlar durur gözüm, yüzümde gülmez Kapanmaz gözlerim, uykuyu bilmez Sensizse geceler, sabahlar olmaz Hüzün dolar kalbe, huzurda kalmaz Sensiz bu hayatın, anlamı olmaz Boşa koysam dolmaz, doluysa almaz.
Beklerim ömrümce, kaldığım yerde Tut kaldır elimden, düşersem derde Dualar ederim, kalırsam darda İsyan etmem asla, kalsam da zorda Sensiz bu hayatın, anlamı olmaz Boşa koysam dolmaz, doluysa almaz.
Boyun büker güller, az susuz kalsa Yaprağı dökülür, gül benzi solsa Mutlu olur ancak, sevgiyle dolsa Dünya olur onun, muradın alsa Sensiz bu hayatın, anlamı olmaz Boşa koysam dolmaz, doluysa almaz.
Sevgiyle sulanan, yürekler solmaz Sevgi siler derdi, gam kasvet kalmaz Seven sevdiğinin, ömründen çalmaz Gerçek seven kalbin, sevgisi ölmez Sensiz bu hayatın, anlamı olmaz Boşa koysam dolmaz, doluysa almaz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAMI OLMAZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAMI OLMAZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eee ferditayfur boşa dememiş
bir parca umidi cok gorme bana ,
umitsiz bir askin anlami olmaz ,
severek aciver kalbini bana ,
sevmeyen bir kalbin anlami olmaz.
saygılarımla
gündüzün karanlığı tarafından 10/9/2020 11:40:04 PM zamanında düzenlenmiştir.