sevgi sadece dilde değil yürekteyse eğer, o; gerçek sevgidir yaşanılan ve yaşatılan gibi yürekten ruhtan kalbe, kalpten dile bütünleşerek gözlerden süzülmeli kalbe inmeli sevgi fire vermeden, artmalı eksilmeden...
seven bir yüreği yürek gözüyle görebilmek kalp kalbe karşı, sevgisevgiye denk tek taraflı olmamalı, karşılıklı ve gönülden isteyerek...
var; sahte sevgiler yalandan çok sevenler yüzeysel sevmeler, menfaatine sevgiler onlar sevgi değildirler, gelip geçerler...
dilde kalıp, aklını meşgul etmeyen olsa da olur olmasada misali bıkana kadar sadece iki günlük içi boş, kalbi hoş dünya yansa yaşın yanında yanmayan, kuru sevgiler...
akıldan yüreğe inmeyen sadece seviyorumla dilde kalan özde değil sözde sevgiler, sevgililer anlık resim gibi, görüntüden ibaretler bunlar olmaması gerekenler...
sevince insan, bütün sevmeli çarpmamalı, bölmemeli eksileri; artı yapmalı, iki seven yüreği bir yürekte toplamalı...
imkansızda olsa; herşeye rağmen canı pahasına, herşeyince sevmeli hesapsızca çıkarsızca, sevgi yüreğe inmeli yürekte beslenip büyüdükten sonra ruha yerleşmeli mahşerlik aşk olup, dile gelmeli seni seviyorum, çok seviyorumu o an sevdiğine demeli ! o zaman olur ancak; iki seven insanın kalbinde, ömürlük sevgi ! işte var bende; ruhumda, kalbimde, kulağımda, dilimde, sevginin gerçekten (b)öylesi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ YÜREKTE OLMALI ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ YÜREKTE OLMALI ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umudumuzu her koşulda muhafaza etmeliyiz. Elbet sevgiye verilen değer bir şekilde yansıyacaktır bize. Ve bu sayede özümüze sahip çıkıp her geçen an derinden hissetmiyor muyuz tüm gerçekleri ve İlahi Gücün kudretini.
Kutluyorum güçlü kalemini
Yüreğin var olsun
_______________________________________Saygılar