Bu evin dört duvarında sen varsın canımın içi, Seni yazdım, Seni çizdim her karesine, Hüzünlü, mutlu her anımizı resmettim gizlice, Seni renklendirdim tüm duvarlarıma... ~~~~~ Bu evin dört duvarında sen varsın özüm, Bir sigara yaktım dumanı seni tütsüledi havaya, Ben içime çektikçe tekrar tekrar dellendim hasretinle, Yokluğunu sersem sersem haykırdım duvarlara ... ~~~~~ Bu evdeki tüm eşyalarda sen varsın ömrüm, Aynaya her baktığında gizlice beni izleyisini görüyorum, Mutfağa geçip, dokunduğun bardaktan su içip ellerini hissediyorum, Oturdugun koltukta duran sıcaklığı okşuyorum saatlerce, Her gece uyumak icin kokunun sindigi yorgana sarılıyorum.... ~~~~~ Bu evin her metrekaresinde sen varsın, Sensiz odadan odaya geçen adımlarını izleyen adımlarımda, Senin için akan gözyaşlarimin değdiği tüm zeminde, Olmayışını anlamayan lambalarda sen varsın... ~~~~~ Bu evin pervazında sen varsın, Suursuzlugumun gecesinde pervaza yansıyan ışıkta, Gecenin en kör saatlerinde eve dolan sarhoş naralarda, Rüzgarın bile şansızlığı çarparak açtığı pencerede, Uçuşan perdenin gölgesinde bile sen varsın... ~~~~~ Bu evin sessiz yankılanan sesinde sen varsın, Seninle attığımız kahkahalar, ağladığımız hıçkırıklar, Yokluğunda seni hatırlatırcasına çarpıyor duvarlara... Yalnızlığının yalnızlığımın yalnızlığımızın bir anlamı yok sevdiğim, Bu evin her santimetresinde sensizligin veryansın nöbetleri yaşatıyor olmayan varlığın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~SEN VARSIN~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~SEN VARSIN~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.