Kirpikleri gür Gözleri kömür Ruhuma ulanan bade-i ömür
GEL gözlerini gözlerime sür…
Ali Asafoğulları
***
Aşk
Hoş kokulu bir güldür Tüm güzelliklere virgül! Cıvıl cıvıl öten bülbüldür Kıymet bilmeyene zül, Bileneyse ödüldür…
Antakya, 23 Haziran 2020 Ali Asafoğulları
***
SÖZÜNDE DURMAK
Erdem sahibi kişilerin yapabileceği en insani davranıştır. Basit kimliklerden beklemek hayal kırıklığı yaşatır. Zira ruh güzelliği fıtrattan gelir... Zorla kazanılmaz... Tanrı bilir kulunu ve ona göre verir...
Ali Asafoğulları
***
Gülüşün, o ne eşsiz şiir öyle…
Ali Asafoğulları
***
MEMORY CARD
Yüreğim, Bu aşkın hafıza kartıymış! Sana dair, Hiç bir detay silinemiyor…
Ali Asafoğulları
***
Esasen, Tercih meselesidir Düşene çimen olmak varken İlle de Maydanoz olmak…
Ali Asafoğulları
***
TANRIM
Yalvarırım, O’nu ömrüme yaz! Gökyüzünde asılı kalmasın duam Kabul görsün bu niyaz…
(Çok Amin!)
İnanç ve aşk her şeyi masumlaştırır! Ayrılık ve acı mahzunlaştırır insanı…
Ali Asafoğulları
***
Birini tek kuruşu yokken mütevazı oluşu değil; Çok parası varken de Değişmeyen duruşu, insan yapar…
Antakya, 26.06.2019 Ali Asafoğulları
***
AYRILIK
İki durak arasına sıkıştı yaşam Aşımla AŞK’ım...
Sabah işimdeyim, akşam dizinde... Ayaklarım adım adım onun izinde
İki bucak arasında akıştı zaman Gel-Git’ler sandalında başım dolandı
Bi duvak arkasına kaçıştı rüyam Serabım gerçeğe dönsün diledim Mutluluktan yana tekken emelim İki dudak arasına sıkıştı dilim
Ve... Kirpik uçlarımdan sıvıştı canım...
Antakya, 29 Kasım 2011 Ali Asafoğulları
***
Gülüm, Gülene dek ÖLÜM, ÖLENE DEK BEKLERİM… SENİ…
Ali Asafoğulları
***
Rintlerin Duası
Gönül muhtaç değil, sırça köşk ya da saraya! Bunca zaman, bunca elaman, koydum araya! Ağlamak em olmuyor, kabuk tutmaz yaraya…
Ayrılık satılmıyor, iki kuruş paraya… Yazmasın bizi Tanrım, bundan gayrı karaya! Ağlamak em olmuyor, kabuk tutmaz yaraya…
Antakya, 11 Eylül 2019 Ali Asafoğulları
***
Âb-ı Hayat
Sanma ki unuttum, anmam adını Her gün senle doğup seninle battım Demlenerek büyür, senli her anı Dudak uçlarından, ruhunu tattım.
Antakya, 09 Nisan 2016 Ali Asafoğulları
***
Aşkımışlık
Aşkımtrak bir kokuya bürünmüşlük, O aşkla eskimişlik Veeee... Aşkın en AŞK haline ermişlik derecesidir :))
Ali Asafoğulları
***
Ben seni Gönlüme değil, Ömrüme sığdırmaya çalışırken Sen beni, Üç hecelik EL VE DA’ya sığdırdın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hedefi On İkiden Vuramayan Mısralar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hedefi On İkiden Vuramayan Mısralar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Hedefi On İkiden Vuramayan Mısralar”, “anne terliği” çağrışımı yaptı:) hani; nişancılıkta üstlerine yoktur aslında ama, kıyıp da hedefe isabet ettirmezler bile bile:) o ne içten, ne sevimli şefkattir!.. aldım ben o kokuyu burada:)
Yalvarırım,
O’nu ömrüme yaz!
Gökyüzünde asılı kalmasın duam
Kabul görsün bu niyaz…
yazmıştın ömrüme onu tanrım
sonra da ayırdın, şimdi de kavuştur beni ona
ve ben giderken namazım kılınmasa da olur
ardımdan bu türkü çalınsın yeter...
ve türkü ve şiir harikaydı...
var olasın Ali Asaf şair