-Şarkı söyledin mi sen? Şarkı aşkın sahibidir dedim.
Kalbimden çıkan sesi yükselttin Parmak izi boynumda Dolanır heyecanlı duygular Doğmamıştı bundan önce Göğsüme düşen ulak Nefesi ve ezgisi
Söyle Nar ağacı Kanatlanan şafak vakti Papatyanın beyaz tülü Kudreti çok erdem Mührü açar kırmadan Şefkatli ve yumuşak Tutkulu ve örtüsüz Saf ve masum yanım Ağladığı sevincidir
Göklerin konağında Utangaçtı sabahın sisi Güzelliğini örten Avucuma bıraktı güneşi Işığında tohumlar serpilir Ve o dedi ki: Günaydın aşk kokuşlum Rüzgârlar aramızda dans etti dedim ki: Sevince, sevgisevgiye yeter.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Kokuşlum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Kokuşlum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuyucuyu içine çeken şiirler "etkin şiirlerdir" Muhteşem imge yumağıyla örülmüş bir eser okudum. En kalbi tebriklerimle Kutluyorum duyarlı yürek Saygılarımla
Kul Figani tarafından 11/27/2020 2:14:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Söyle Nar ağacı Kanatlanan şafak vakti Papatyanın beyaz tülü Kudreti çok erdem Mührü açar kırmadan Şefkatli ve yumuşak Tutkulu ve örtüsüz Saf ve masum yanım Ağladığı sevincidir
Sevgi nedir diye sorsalar seni gösterirdim. Sevgi nerde bulunur deseler okları yönleri sana çevirirdim Ümmüm şiire yüreğin serpilmiş, fon da haline eşlik etmiş. Kesinlikle bu sensin işte.. Yürektesin, bendesin...
Saf, duru, masum.. sessiz, yalın, sakin.. Şiir kadınların işi mi emin değilim ama kadın şiirin işi.. Siz aşkı varettiniz, biz sizi. Şiir kimin işi olursa olsun. Saygılar üstad..
O zamanki Kabataş Kız Lisesi'nde edebiyat dersine şu an ismini hatırlamayarak üzüldüğüm bir şairimizi görevlendirmiş her nasıl bir güzel işle devlet. Babıali'deki diğer şairler biraz da içerleyerek, "üstad çok şanslısın", demişler. Şairimiz şöyle cevap vermiş. "Ben geleceğin annelerini yetiştireceğim orada".. Kadının her hali ayrı bir güzellik. (Bu arada müzik bitmese yazıp gidicdm daha)..
Muhteşem imge yumağıyla örülmüş bir eser okudum.
En kalbi tebriklerimle
Kutluyorum duyarlı yürek
Saygılarımla
Kul Figani tarafından 11/27/2020 2:14:57 PM zamanında düzenlenmiştir.