Kâh bir bakış kâh bir sözle Gönül verdik yâre özle Duman duman tüten közle Yandık yandık bitmedi ’Aşk’
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
Akıl bir tarafa, ruh bir tarafa… AŞK; Bambaşka bir kafa…
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
İçmeye gerek yok ki! Dokun, başım dönsün, Sarıl, dilim dolansın, Öp, gözlerim kararsın…
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
İnsan Aşk için Bütün gücüyle Şeytana karşı koyabilir… Her şeye başkaldırabilir… Fakat Değeri bilinmezse Engin yüreğinin; Gökyüzündeki meleklerin, Hepsi bir araya gelse bile
Değmeyene verirsen değer Bir gün mutlak başını öne eğer
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
Yalnızlaştıkça çoğalır insan…
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
Kanat çırpmayan âşık Ömrü niye yaşar?
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
KARA KITA
Çıplağı kumaşa muhtaç Açıysa aşa İnsanlığımdan utandım! Bu nasıl temaşa?
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
Gemisini kurtaran, kaptanı oynuyor herkes Dünya malında ayyuka çıktı heves... Pes... Vallahi de billahi de pes...
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
SÖZ
Ağzınızdan çıkan sözü, temin bildik biz Herkesi kendimiz gibi emin bildik biz İlk bakışta kazanmış görünseniz de siz Doğruluktan şaşmamayı, yemin bildik biz…
Antakya, 04 Ekim 2017 ~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
Başkalarına yalan söylemeye başladığınız gün, Kendinize olan inancınızın da bittiği gündür…
22.06.2017 ~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
Oysa ki ‘’Demiştim sana ben’’ diye başlayan cümleler kurmaktan nefret eder oldum artık…
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
ZAMANE SEVDASI
Bir yılanın gömlek değiştirmesi gibi Her mevsim Başka bir aşka soyunmak!
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
VE SUSKU
Adını söylememek için Dişlerimle çiviliyorum dilimi Demir bir mengene gibi baskılayıp Kilitliyorum çenemi…
~ Ali ASAFOĞULLARI ~
***
Bizim demlerimiz örtüşmedi sevgili Benim ruhum cidarlarını aşmışken tenimin Senin ruhun içine kaçmıştı bedeninin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kamıştan Düdükler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kamıştan Düdükler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mısraların zarafetine hayran kalmamak mümkün değil!