(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağabey hoşgeldiniz diyeyim evvela ve kıymetli yorumunuz için teşekkürlerimi ileteyim...
“Zerre” de sırdandır. Her esmâ O’ndan bir tecellî. Velhasıl gönül ağzımızı dayayıp beslendiğimiz kaynak bir... Sen hiçbir şey yazmayıp okusan da kâfî... Elbet bir gün bu rüyâdan uyanırız ve nasipse gün gelir tâbirine dâir zamansız bir zamanda hasbihâl ederiz...
İşte böyle. Buyrun bi güzel susun!.
Aynanın ayna olması için sır olmalı camın ardında. Ki o prenses gelsin dursun önüne de sorsun o soruyu: " ayna ayna söyle benden güzeli var mı? "
Hadi sırla cam buluştu ayna oldu.
Ayna en büyük gerçekleri söyleyen doğrucudur.
Bazen kırılır değil mi ayna.
Bütünken birebir aynı neysen o. Kırılınca bakarsan bir çok yüz görürsün.
Eee ne alaka diyosunuz şimdi.
Burada konu neydi. Tabii sizin şiiriniz. Lâkin ben kaptırdım gittim bu sizin nicinize.
Sır
Müthiş etkileyici. Bir gören ömür boyu unutmaz.
Zerre de biraz öyle gelir bana.
Hiç görünmez ne uzaktan ne de yakından.
Hiç dedim de aklıma geldi. O da aynı katagoride benim için.
Hiç
Müthiş.
Mevlânâ’ya sormuşlar.
- "nesin?"
-"hiçim " demiş.
O koca umman.
Okyanus diyor dünya o güzel insana.
Neyse şiirine gelelim. Kaybolacak yazdıklarım boşuna yazmış olucam. Bitireyim şu yazdıklarımı.
Eee şairim bu kadar derin yazarsan ben hiç bir şey yazamam işte bak. Zaten bir kişi bile yazamamış .
Seni seviyorum.