(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsrâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsrâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adı zulmet olsa da, perde değildir günah, Açılır ardına dek, "Ben geldim diyenlere". Yalnız dilden yükselsin, şöyle derin bir eyvah, Örtülür tüm ayıplar, kapıya gelenlere. * * * * * * * * * * * * * AMİN
Dua tadında ki, şiirinizi okudum... Umarım ve İnşallah Rabbim hepimizi kalbi ihlasla bu kapıya yönelebilen kullarından eylesin... Sen gönülden yeterki, Rabbim bana yardım et de... Senin Rabbim demen bile onun buyur kulum demesidir... Der evlyalar, enbiyalar... İnşallah bizlerde diyenlerden oluruz.. Siz olmuşsunuz efendim şiirinizle...
Gönül incilerinize sağlık.. Okudum ve etkilendim... HAK'a varışı anlatan şiirinizi...
Hal ne olursa olsun, herkeslere açıktır, Ümitsizliği sil at, buruk ise gönlünden. Başkasına benzemez, bu kapı bambaşkadır, Yeter ki "ben pişmanım", geçiversin içinden.
Açılır ardına dek, "Ben geldim diyenlere".
Yalnız dilden yükselsin, şöyle derin bir eyvah,
Örtülür tüm ayıplar, kapıya gelenlere. * * * * * * * * * * * * * AMİN
Dua tadında ki, şiirinizi okudum... Umarım ve İnşallah Rabbim hepimizi kalbi ihlasla bu kapıya yönelebilen kullarından eylesin... Sen gönülden yeterki, Rabbim bana yardım et de... Senin Rabbim demen bile onun buyur kulum demesidir... Der evlyalar, enbiyalar... İnşallah bizlerde diyenlerden oluruz.. Siz olmuşsunuz efendim şiirinizle...
Gönül incilerinize sağlık.. Okudum ve etkilendim... HAK'a varışı anlatan şiirinizi...
Selam ve Saygılarımla
Meryem Zemerot