Her şey bende gizli kocaman bir düğüm Dökersem kelimelere yetmez ki hüznün Dibi bucağı yok gibi görünen bu gökyüzünün Sahibi ya RESULALLAH,sen sabrımı ver Dilin kemiği yok amma susmasını bileyim.
İnsan gerçek bir şeytan, hele ki kadın Görmedim, diyorlar ayyuka çıkmış adın Bu ilki değilmiş kaçıncı baskın, Vallahi,çevir çevir oku diyorlar.
Bugünle birlikte dokuz köyden kovuldum, Doğruyu söylemekten ben çok yoruldum, Timsah gözyaşların,o siyasi turların, Kültür gezisini aştı diyorlar.
Bu mudur insan sanıp selam verdiğim, Arada bir de canımsın dediğim, Ararken sırrını gerçek sevginin Kırmızı gülleri kavuran şehvet, Gözünü kör etmiş birilerinin.
Tanrım bir illet ver en acilinden, Yaksın ciğerini taaa derinden, Kör bir kötürüm çıkamasın ininden Aklı olsa anlar zaten halinden.
Arife tarif gerekmez ama buna gerekir Çalıyla çırpı sanmaki değnektir. Ne kadar harissin ve ne kadar zavallı Görünmez mi sanırsın, Sarı saman oynuyor sen altından yürürken
Bir baltaya sap olmayan küçük avam kadını Soğan doğramayı iş mi sanırsın, Sütlaça su koyup,sütünü içerken Kandırma kendini,sen ne yapsan karasın.
İstersem söylerim daha kötüsünü Dua et uyanmadı, içimin delisi Vallahi, ben kendimi bildim bileli Kimsenin artığını hiç kullanmadım.
Çok şükür gözüm yok parada pulda Ne şan,ne şöhret bir elim balda Elbet beni de anlayan biri olurda Teşekkür ederim,bende mutlulukla…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NU_me_LESS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NU_me_LESS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biir adam bir adama kinlenmişse mesele değil aralarında hâllolur. Bir kadın bir adama garezlenmişse, adam kaçar kurtulur. Bir kadın bir kadına iş bu şiirdeki gibi celâllenmişse.. Kalkın Beyler.. Dünyanın sonu budur.
Arife tarif gerekmez ama buna gerekir Çalıyla çırpı sanmaki değnektir. Ne kadar harissin ve ne kadar zavallı Görünmez mi sanırsın, Sarı saman oynuyor sen altından yürürken
ay çok alemsinizzzzzzzzz
ne yazık dilim almanca
aY SÜPERSİNİZZZZZZZZZZ