Hür olup savrulmaktı düşlerim Oysa kuş olup vurulmakta vardı Ah çıktığım o yollar geliyor aklıma Yabani güller sulanıyor gözlerimde Uçup kanatlanmıştım bir rüzgarla Adeta bir uçurum bırakmıştın kenarıma Sanardım her şey mutlu kalacak Her yer cennette bir köşk gibiydi sanki Dört bir yanımda sen varmışsın gibi Nefes nefese yürüyecektik seninle Nereden bilirdim ki Hasret kalacaktım gökteki aydınlığa Kim bilirdi ki ben yine Selam duracaktım ışıksızlığa.
Gür olup harlayasım var bugün Yakasım var dumanlı yükselen dağlarını Yanasım var içinde alev alev Bakasım var gözlerine kan kırmızı Şimdi bak öldü ömrümün tamamı.
Şimdi rüyalarım riyalarına eş Küllenniyor gerçeklerin gerisinde Kızgın kurak güneşli yollarında Bir parmak toz çaldım dilime Suskunluğun ötesinde Konuşuyorum işte.
. . .
SUSKUNLUĞUN ÖTESİNDE - Mert Zafer Cansever - Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suskunluğun Ötesinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suskunluğun Ötesinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairim her şiiriniz ayrı güzel, ayrı tat. Elinize, yüreğinize sağlık. Sözleriyle yine çok güzel bir şiir okudum. Kutluyorum. Daha nice güzel şiirlere...Sevgiler, Selamlar.
Küllenniyor gerçeklerin gerisinde
Kızgın kurak güneşli yollarında
Bir parmak toz çaldım dilime
Suskunluğun ötesinde
Konuşuyorum işte.
güzel bir şiirdi tebrik ederim yüreginizi