Sen benim duygularınla kendine bağlayan Dağınık düşüncelerde kayboluşumsun. Sen benim vazgeçmişliğimde odaklandığım Adını fısıldayan gecelerde yaşayanımsın İşte bu yalnızlığımın ortağı Ölümden doğuşum sensin.!
Sanki ben buradayım der gibi Bakışın kuytularda Bulutlar kaplarken gözlerimi Yolum oluyor ten kokun Gamzelenirken odaya bıraktığın çiçekler Karanlığın eteklerini sürüklüyor gelişin.!
Umudu ölümden doğuşu alkışlar gibi Karanlığın keyfinde oynaşıyor yıldızlar Bazen ağıt yakarken yağmurlar Kıyıları vuran deniz dalgası gibi Özlemi yazmak istiyorum kumsala.!
Karmaşık duygular çelme takarken Ters yöne dönen yelkovan olmak isterdim Ben bıraktığın yerdeyim Hayatımı hecelerken lacivert geceler Özlemlere akan bir nehir olmak isterdim.!
Teselliyi kelimelerin büyüsünde ararken Makasladım geceleri Düz çizgilerimi kestim tek tek Hedef tahtası olmaktan çıkıp Rolümde ki manayı görmek için ayna olmak isterdim İsterdim isterdim de Karla karışık yağmura döndüm.!
Mutluluğa uyanan gün olmak için Özgürlüğe kanat açan kuş olmak isterdim Erken yada geç Kendime zaman tanır Ölümden doğuş buysa Hayat mevsiminin çınarı olmak isterdim.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Olmak İsterdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Olmak İsterdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...